idag fikk jeg cipralex

ORIGINAL: *3smågull*

Jeg går på de av ulike grunner og har ingenting negativt og si om de. Er stor fornøyd. Jeg er fortsatt meg selv både på godt og vondt, men tenker mer logisk nå. Blir ikke så fort sinna og aggressiv ovenfor barna. Og ikke minst mannen... Nei jeg er veldig fornøyd med de. De eneste er at de er ganske dyre da....

godt å høre! [:)]
dyre?
betalte femti kr for en mnd jeg...

Jeg går på de av ulike grunner og har ingenting negativt og si om de. Er stor fornøyd. Jeg er fortsatt meg selv både på godt og vondt, men tenker mer logisk nå. Blir ikke så fort sinna og aggressiv ovenfor barna. Og ikke minst mannen... Nei jeg er veldig fornøyd med de. De eneste er at de er ganske dyre da....

Dyre??

50kr?

Jeg har mine på blåresept jeg.

ORIGINAL: Crazy LIny

Dyre??

50kr?

Jeg har mine på blåresept jeg.

Mine kosta 370 kroner for 100 tableter og de på blå resept de og.... Kanskje det er forskjellige doser av de...

jeg betalte også 50 for en mnd[8|]

Jeg gikk på de før og de funket fint for meg.. aldri hatt noen bivirkninger heller. Gikk også bra å slutte på de, heldigvis. Var ikke så flink til å ta de på slutten så var vel derfor det gikk så bra som det gjorde [:)]
Lykke til MzDomino, håper de hjelper for deg også [:)]

ORIGINAL: *WilliamPrinsen*

Jeg gikk på de før og de funket fint for meg.. aldri hatt noen bivirkninger heller. Gikk også bra å slutte på de, heldigvis. Var ikke så flink til å ta de på slutten så var vel derfor det gikk så bra som det gjorde [:)]
Lykke til MzDomino, håper de hjelper for deg også [:)]

takk[:D]

På meg funket de ikke..

Men ei venninne av meg har brukt de i flere år, så de funker bra på henne [:)]

Lykke til[:)]

Back
Topp