Idag er jeg...

Syns egentlig du er heldig som ikke har lyst på kaffe, Gullbolla ;-) Jeg må jo virkelig anstrenge meg for å ikke drikke mer enn anbefalt :p ..men kanskje det kommer til meg også snart.

I dag er jeg 3+6, veldig fin i formen, litt trøttere enn vanlig. Har hatt murringer og stikkinger i et par uker. Også skikkelig vondt i eggstokkområdet (høyre eller venstre) når jeg nyser.
Jeg gleder meg veldig over at vi skal bli foreldre og har en veldig ivrig mann hjemme som var så snill å lese opp allverdens bivirkninger man kan få, som sengelektyre i går :p Ellers skjedde dette på PP1!

Jeg og har fått skikkelig vondt i eggstokkområde når jeg nyser, godt jeg ikke er alene om det.

Idag er jeg 4+6, og formen er ganske så bra, veldig trøtt og slapp og bare litt småkvalm. Men jeg er kjempe emosjonell idag, vil egentlig bare grine og jeg aaaner ikke hvorfor... gleder meg til uke 6 for da er jeg halveis til uke 12... dagene går sååå sakte...

I dag er jeg 3+5, men det har fortsatt ikke gått helt opp for meg at det vokser et lite frø inni magen min... Tenk på det, at noe så vanlig som det å bli gravid samtidig kan være det største man opplever og en total omveltning i livet. :) Vi er priviligerte! Ellers tenker jeg på at jeg er glad for at jeg foreløpig ikke er kvalm, og at jeg håper det forsetter sånn. Jeg har også bestilt legetime til uke 5. La det gå fort og bra frem dit!

Hei :)
Idag er jeg 4+6 .
Fant ut 25 august at jeg var gravid, 3 positive tester:)
Jeg har vært plagt med ømme bryster ca 2 uker nå, og det blir egentilig bare verre, ellers har jeg mensen lignende smerter. Ikke plaget over kvalme, og appetitten den er på topp, er sulten hele tiden, men kan ikke spise alt som før, for det smaker annerledes og lukter fælt.
Gleder meg til første ultralyd !!
Ellers er dette mitt første innlegg, og jeg venter mitt første barn. Veldig spennende :)

Spennende gratulere :) testet positiv 26.august :) er ca 4 uker på vei med mitt første. Er så spent :) har og matlyst men ikkje lyst på alt jeg heller. Ømme bryster og veldig støl neders i magen.

Idag er jeg 5+6 og etter at jeg fikk meg en lang dag med kvalme på sofaen igår har jeg idag blitt med gutta og gått en lang tur skogen i høstvind og sol. Det var deilig, men aller best var egentlig det å treffe sofaen igjen når vi kom hjem! :-D :-P
Puppene er blitt ømmere igjen, de har vært litt rolige noen dager. Ellers har jeg noe stikking nederst i magen til tider. Føles litt ømt, så regner med det skjer ting der nede! :-D
Kroppen kjennes trøttere og mer berørt av kvalmen enn første gang. Klarer virkelig ikke å nyte et måltid, brekker meg og svelger maten med et mål om å bli mett for da går kvalmen bort for en liten stund. Kan ikke huske at det var i nærheten av så ille forrige gang! Heldigvis kaster jeg ikke opp, det har kroppen min kun gjort da jeg en gang ble matforgiftet. Så det tviler jeg egentlig på at skjer nå. ;-)

Ønsker alle en finfin dag det ute! Hva skal du bruke søndagen til?

I dag er jeg 3+6. :)

Jeg har visst om graviditeten siden torsdag (3+3), men siden det er IVF så visste jeg at det var et befruktet egg allerede fra 2+2. :p (Og jeg har derfor mitt første UL bilde fra dette svangerskapet av da væskedråpen som egget lå i ble plassert i livmoren min ❤️.)

I dag er jeg kvalm, har vært kvalm helt siden jeg satte eggløsningssprøyten før uttak, men fra 3+3 og utover har det blitt verre. Jeg må spise ofte, og orker ikke å ha på bukser eller noe annet som har strikk i livet.

Jeg gleder meg til 5+0, for da er jeg forbi kjemisk graviditet (har hatt fire av dem), og så gleder jeg meg veldig til første UL (jeg får tett UL oppfølging pga habituell abort og IVF.) :) Håper veldig at dette svangerskapet resulterer i vårt første barn. ❤️

4+4 idag.

Jeg er litt småuggen, og ganske kvalm når jeg er sulten og veldig mett..
Litt stressa over tester som ikke blir så mye sterkere, men har slått meg litt til ro med at jeg i det minste kan bli gravid, så får det gå som det går. Jeg kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett. Krysser i alle fall alt jeg har for at dette skal gå bra. :)

4+2

Fortsatt bekymra sidan e blødde litt i går. Slim med litt blod i dag og :-(

I dag er jeg 4+3 eller noen dager mer. Ingen symptomer. Nyter det så lenge det varer, ble lammet av kvalme fra uke 5/6-15/16 sist...

idag er jeg 6+4, herregud snart 7 uke på vei tia går fort! Er ikke så kvalm men er trøtt og sliten hele tiden... Men ellers så føler jeg ikke akkurat at jeg er gravid... Er ennu redd for den forbannende sa... Trur d blir bedre i uke 12

I dag er jeg 4+3.

Jeg er trøtt og sulten hele tiden!

Ser stort fram til å kunne dele hemmeligheten med den kommende storesøster :)

I dag er jeg 4+3.

Jeg er trøtt og sulten hele tiden!

Ser stort fram til å kunne dele hemmeligheten med den kommende storesøster :)

Det gleder eg meg til og:-) har ei på nesten 5 som er veldig opptatt av baby :-)

I dag er jeg 5+0, veldig glad for hver nye uke som går :D Føler meg i fin form, og har nettopp fortalt mor og far at de skal bli besteforeldre for første gang i mai.. Det var stor stas :) Mor var i fin form i alle sine tre svangerskap, så jeg håper jeg har arvet hennes gener der :)

Uke 6+4 - trøtt og sliten men ellers veldig fin form egentlig. Håååååååper så inderlig at jeg slipper kvalmen jeg hadde sist! Vi fortalte det til vordende besteforeldre i dag, klarte ikke vente, selv om jeg er veldig engstelig ;-) Fikk toåringen til å si"storebror" og tok det opp på video, sendte det til alle og sa de skulle gjette hva han sa. De fleste klarte det raskt!

Hei:-)
idag er jeg 4+3. og formen er overraskende bra:) har veldig ømme bryst, og mensmuriing innimellom.
Er å veldig trøtt til tider, og flyr mye på do å tisser. må opp 2 ganger om natten å:meh:

I dag er jeg 5+6.
Vært en super dag, føler meg i god form og gått 2 timer skogstur med min mor og hunden min. Etterpå var mammas kjøttkaker og ferske boller på menyen! Så hjem og en powernap på 1 time måtte til. Energien daler når kl nærmer seg 16 -17 tiden.... Skulle egentlig gå på fjellet med en venninne i dag, men hun kunne bare gå på ettermiddag og kveld, hun vart litt snurt når jeg takket nei. Jeg som altid er med... Hun skal snart få vite grunnen :joyful:
Håper formen holder seg og jeg kan være aktiv som nå. Gleder meg til tiden frem over :Heartred

I morgen er jeg 5 uker :-)
I dag var en litt tøff dag med veldig vondt i hodet og murringer i magen og litt brun spotting blev så urolig at jeg snakket med en på legevakta og hun sa det var ganske normalt med litt spotting...
Hun hadde selv hatt tre SA og forklarte meg hvordan det var og da roet jeg meg ned...
Så bestemt meg for å prøve å slutte og uroe meg, tok en paracet og sov par timer og gikk en tur med samboer, min datter og hunden :-) Det hjalp.. Men har litt lyst å gå til legen i morgen å måle HCG.
Jeg er bare så utrolig lykkelig over at jeg er gravid 37 år gammel og etter kun 3 PP
Gleder meg bare til den herlig tiden framover og se babyen vokse, finne ut om det er jente eller gutt for så å til slutt ha en liten i armene mine :-)❤️ Finnes ikke en større lykke

Føler egentlig på meg at dette går bra.

I dag er jeg 5+3 uker på vei, og det er 5 dager siden jeg fikk positiv test :)
Formen min er overraskende bra og føler meg overraskende bra! Bortsett fra at jeg er veldig emosjonell og hormonell er jeg helt normal i formen!
Jeg gleder meg veldig til ordinær ultralyd. Jeg er super spent på om det gjemmer seg en liten gutt eller jente i magen min! :D

Back
Topp