I vognen

Jeg kjøpte dyne til å ha i vogna, synes dyna er helt unødvendig. Bare noe herk :P
Her har jeg brukt bare saueskinn og 1 eller 2 hjemmestrikka ullpledd på mildere dager (2-3 plussgrader og oppover) og pose under den temperaturen med varierende påkledning. Vognpose synes jeg er helt genialt. Uvurderlig om vinteren.
Har Odenwalder Teddy med uttagbart saueskinn. Veldig fornøyd med den :)

Jeg kjøpte dyne til å ha i vogna, synes dyna er helt unødvendig. Bare noe herk :P
Her har jeg brukt bare saueskinn og 1 eller 2 hjemmestrikka ullpledd på mildere dager (2-3 plussgrader og oppover) og pose under den temperaturen med varierende påkledning. Vognpose synes jeg er helt genialt. Uvurderlig om vinteren.
Har Odenwalder Teddy med uttagbart saueskinn. Veldig fornøyd med den :)

Fikk dyne av lillesøsteren min til bedside crib, den passer også i vognen om vi skulle ønske det. Men ser nok for meg å bruke pose (med utskiftbar del oppå; tykk/tynn) for det meste, og lammeskinn og pledd når det blir varmere.. Har også besyttelsestrekket på vognen som gjør det godt og lunt nede i vognen ☺️

Hvor har dere egentlig saueskinnet? Det er mitt første barn, så jeg er super usikker på hvordan jeg skal ha det oppi vognen. Akkurat nå er det bare voksiposen som ligger oppi der (urban). Burde jeg ha saueskinnet oppi voksiposen, dyna over ungen og så voksiposen lukket? Om noen skjønner.. Føler meg litt teit som spør, har bare ikke peiling

Dyne og voksiposen samtidig er bortkastet. Voksipose og evt pledd over dersom d er skikkelig kaldt ute.

Skinnet kan ligge inni posen eller under :)

Hvor har dere egentlig saueskinnet? Det er mitt første barn, så jeg er super usikker på hvordan jeg skal ha det oppi vognen. Akkurat nå er det bare voksiposen som ligger oppi der (urban). Burde jeg ha saueskinnet oppi voksiposen, dyna over ungen og så voksiposen lukket? Om noen skjønner.. Føler meg litt teit som spør, har bare ikke peiling
Lammeullen tenkte jeg ha i bunn når jeg bruker dyne.... da har jeg ikke vognpose i :) Men har bestilt en vognpose i dag, så da blir nok den brukt på turer og slikt, mens hjemmesoving og når været blir varmere går vi over på lammeskinn og dyne eller pledd :D

Saueskinn i bunnen så har jeg bilstolpose i dun og en i fleece så kommer til å bruke den som passer temperaturen. Så har jeg større poser som jeg bruker når jeg går over til sportsdelen av vogna.

Her er været veldig variabelt på våren så må bare prøve å tilpasse etter været enten med dyne og lammeskinn i bunn, dunpose eller lammeskinnspose.

Back
Topp