I sjokk

oioioi, hadde virkelig også vert sjokka da!! så spennende, men likevell så skummelt!! :) men så godt du fikk vite det nå!! som noen andre over meg skriver; 80% sannsynlighet for at alt går bare bra! :D <3

Gratulerer :)

Oi, Gratulerer med to små i magen :-)

Sniker fra januar her :) Gratulerer!! :D så spennende at du har to prinsesser i magen :) Siden du blir fulgt opp så ofte får vi bare tro at alt går fint med dere :) Grattis!!

Alt går nok bra. Kom som et kjempesjokk. Var kjempedårlig med førstemor, og spydde flere ganger dagen. Denne gang nada fram til uke 9, da har jeg vært litt småuggen til tider men fint klart å holde d i sjakk. Kastet opp kanskje 10 ganger (sammenlignet med daglig fra uke 5-16 med storesøster). Vært ekstremt sliten, hatt mye kynnere og halsbrann, noe jeg trodde kom av at dette var andre gang. Mer sliten siden jeg allerede har ei liksom. La på meg 10 kg fram til uke 12 med storesøster og klarte generelt ikke trene, samtidig som at magen ble tydelig i uke 9. Denne gangen har jeg lagt på meg 3 kilo, trent 3 dager i uken og fikk tydelig mage nå på lørdag 12+1. Den kom veldig bulende ut når den først kom da, men forstår jo hvorfor nå. Så ja, det kom som lyn fra klar himmel egentlig. Forrige gang var jeg forberedt på en slik beskjed derimot :p

Så spennende! Så godt de oppdaget det nå og at du følger deg godt opp! :)

Så spennende! Gratulerer med to prinsesser i magen :D Godt at du skal få god oppfølging :)

Gratulerer så masse med to små jenter <3 spennende tid fremover :D

Håper da i alle fall på god oppfølging nå. Er fortsatt sjokkert over at de med stor sannsynlighet kunne dødd med den oppfølgingen man som gravid får i Norge.

Håper da i alle fall på god oppfølging nå. Er fortsatt sjokkert over at de med stor sannsynlighet kunne dødd med den oppfølgingen man som gravid får i Norge.
Oppfølging i Norge er bare tull! Passer man ikke på selv, er det ingen som hjelper! Mistet 10 ganger før, enda så må jeg mase denne gangen , og betale på privat for å få den oppfølgingen jeg trenger både for min egen trygghet og for babyen. Bra du får god oppfølging!!

Ja, er helt enig. Betalte 2000 + flybilletter selv denne gangen. Som sagt tror jeg i alle fall jeg kommer til å få god oppfølging nå, har jo ikke fått det bekreftet. Men kan ikke skjønne annet? De er jo tydelig i høy risiko for å utvikle TTTTS med delt morkake, noe man må oppdage tidlig om man skal ha mulighet for å redde de.

Måtte faktisk ut med 2500 siden det var to når jeg tenker meg om, haha :p Men hun brukte rundt en time på hver baby!!

Gratulerer så mye!! :-) Utrolig gøy! Det kommer til å gå bra vettu!

Back
Topp