Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *blomsterpia*
Jeg var det, var sykemeldt fra uttak og 14 dager etter det. Valgte det fordi jeg jobber på en veldig liten arbeidsplass og har 2 timer å kjøre til klinikken - så slapp jeg og måtte forklare og bortforklare hver gang jeg skulle oppover...
Var deilig å være sykemeldt i rugeperioden, kun tenke på meg selv og kose meg og slappe av - og det funket her i allefall[:D]
ORIGINAL: Serene
Jeg kommer til å være sykemeldt hele rugeperioden og muligens ved uttak og innsettings tid, da det tar litt tid for oss å kjøre opp og ned til sykehuset, også er det det siste forsøket vårt....tar absolutt ingen sjangser denne gangen!! men har fortalt sjefen min og de jeg jobber med situasjonen og de skjønner hvorfor jeg blir borte [:)]
lykke til[:)]
ORIGINAL: Serene
Det som er så synd når man tar offentlig forsøk er at du får ikke de samme legene og sykepleierne hver gang. men har inntrykk av at de er flinke,jeg har jo blitt gravid en gang [:)] de er veldig hyggelige og smilende alle sammen så vil vel si at jeg har ett godt inntrykk.[:)]
og du da hvilket sykehus tilhører du?