i rugetiden

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
er dere sykemeldte da?

Jeg var det, var sykemeldt fra uttak og 14 dager etter det. Valgte det fordi jeg jobber på en veldig liten arbeidsplass og har 2 timer å kjøre til klinikken - så slapp jeg og måtte forklare og bortforklare hver gang jeg skulle oppover...

Var deilig å være sykemeldt i rugeperioden, kun tenke på meg selv og kose meg og slappe av - og det funket her i allefall[:D]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg var det, var sykemeldt fra uttak og 14 dager etter det. Valgte det fordi jeg jobber på en veldig liten arbeidsplass og har 2 timer å kjøre til klinikken - så slapp jeg og måtte forklare og bortforklare hver gang jeg skulle oppover...

Var deilig å være sykemeldt i rugeperioden, kun tenke på meg selv og kose meg og slappe av - og det funket her i allefall[:D]

har bare begynt å tenke sånn smått jeg også... fordi jeg vil ikke være på jobb med smittefarer og sånne ting om vi skal igjennom prøverør osv...desutten kan jeg tro at det er viktig å bare slappe av også... er jo en stor påkjenning kan jeg tenke meg med prøverør fysisk å psykisk med uttak å hormoner som blir tilført kroppen osv

Tok meg ca. en ukes ferie her. Sitter litt langt inne her og måtte sykemelde meg, men
følte eg trengte litt ro siden det var siste forsøket vårt...

ORIGINAL: Serene

Jeg kommer til å være sykemeldt hele rugeperioden og muligens ved uttak og innsettings tid, da det tar litt tid for oss å kjøre opp og ned til sykehuset, også er det det siste forsøket vårt....tar absolutt ingen sjangser denne gangen!! men har fortalt sjefen min og de jeg jobber med situasjonen og de skjønner hvorfor jeg blir borte [:)]

lykke til[:)]

håper virkelig det klaffer for dere[:)] tvi tvi.... hvilket sykehus hører dere til Senere?

vi tilhører riksen [:)]

Hvordan er legene å sykepleierene der da? Flinke?

Det som er så synd når man tar offentlig forsøk er at du får ikke de samme legene og sykepleierne hver gang. men har inntrykk av at de er flinke,jeg har jo blitt gravid en gang [:)] de er veldig hyggelige og smilende alle sammen så vil vel si at jeg har ett godt inntrykk.[:)]
og du da hvilket sykehus tilhører du?

rikshospitalet. Det får bare være om man får forskellige folk....bare de er hyggelige å forståelsesfull

Var sykemeldt uttak og innsettingsuken + 2 uker ekstra.. Dette pga mye stress og tunge løft i jobben..

Arbeidsgiver og de jeg jobber med vet årsaken til sykemeldingen, og bare venter på å få en liten å "låne" når jeg evt er innom når den tid engang kommer.. [;)]

var ikkje sykemeldt annet enn de tre dagene etter uttak.
Ellers har jeg gått i 100 % stilling..
Klaffet for oss[:D]

1 ivf så tok eg ut ferie i en uke,så i jobb.......

2 ivf så ble eg sykemeldt i førsteomgang til eg var kommet til uke 12 så videre til uke 14..... legen ville eg skulle ta det med ro denne gangen[:)]

hei[;)]jeg var sykemled ca 3 uker etter uttak, på på begge forsøkene. Hadde et fryseforsøk i desember, brukte da 8 dager egenmelding, så gikk jeg over på sykemelding i 2 uker. Jeg syns det er godt og ha et par dager hjemme hvis testen ikke var positiv. Skal ha nytt fryseforsøk i mars, men da tror jeg at jeg vil prøve og jobbe litt. Legen sa til meg at det var ikke det fysiske arbeide som kunne vær problemet, men det psykiske. Vi har hatt mye konflikter på jobb så derfor var jeg sykemeld.noen leger kan vær vanskelig på det område, minn tidliger fatlege nektet meg sykemelding, virket ut som han var i mot prøverør[&:]. så jeg bytta fatlege, han er topp og skjønner dette veldig godt[:)]ønsker deg lykke til videre[;)]

Jeg var ikke sykemeldt utover de 3 dagene før rugetiden, men ved forsøk nr. 2 så tok jeg noen fleks dager jeg hadde til gode på jobben. Det var siste forsøket som endte med at lille gutt ble til.

Back
Topp