I rekken av ting Sara ikke kan, men vil utsette familien sin for:alpint

Akkuraat nå føler jeg for å booke Rable89 til neste påske ;) Snøen har nesten regnet bort, men deler av trekket på ørskogfjellet er åpent. de andre stedene er det noe kaldere og mer snø så langt jeg skjønner. Vi har planer om at fire av oss skal komme oss på langrennstyr på lørdag, den yngste humper nemlig rundt på krykker så hun får være hos mine foreldre den dagen. Løradag fordi det er den dagen det er bra vær. Hadde opprinnelig planer om å gå sammen med min bror og ungene søskenbarn, men de reiser visst bort likevel så da blir det bare oss.

Dagene har gått fort og det har blitt påske, og delvis grunnet mye jobbing og overtid og delvis grunnet det at yngste altså skadet seg på en trampoline og skal gå med krykker til vi skal på ny røntgen og time hos ortoped om 2 uker, så har ikke dette med slalåm vært noe tema i det siste, og det renner vel ut i sanden i år også.

(Men neste år er det veldig sen påske, så da er det neppe snø på ørskogfjellet, kanskje ;) )

Ble ikke denne påska, og om det blir noe neste sesong, vi får se. Det er jo litt sent å starte i påska også, for sesongen er jo egentlig straks over.

Årene flyr, tenk at det er 5 år siden jeg startet denne. Og enda ikke har gjort det. Men i årets "hva er målene våre for 2025" kom det å prøve slalåm opp fra hun som er 13 nå, 14 innen påske. Tenker det burde være før påske for å rekke å gjøre det nok ganger til at det sitter til neste år, og har det på planen for vinteren. Ei helg, eller en vinterferie eller påskeferie eller noe. Minimum en dag, gjerne med noen som kan lære henne. Det burde vi prøve. På et eller annet vis. Denne tråden oppdateres mest for å minne meg selv på hvor lenge jeg har planlagt dette for å tvinge meg til å fikse det.

(Men vi har blitt gode på telting da i det minste ;) )

Back
Topp