Akkuraat nå føler jeg for å booke Rable89 til neste påske Snøen har nesten regnet bort, men deler av trekket på ørskogfjellet er åpent. de andre stedene er det noe kaldere og mer snø så langt jeg skjønner. Vi har planer om at fire av oss skal komme oss på langrennstyr på lørdag, den yngste humper nemlig rundt på krykker så hun får være hos mine foreldre den dagen. Løradag fordi det er den dagen det er bra vær. Hadde opprinnelig planer om å gå sammen med min bror og ungene søskenbarn, men de reiser visst bort likevel så da blir det bare oss.
Dagene har gått fort og det har blitt påske, og delvis grunnet mye jobbing og overtid og delvis grunnet det at yngste altså skadet seg på en trampoline og skal gå med krykker til vi skal på ny røntgen og time hos ortoped om 2 uker, så har ikke dette med slalåm vært noe tema i det siste, og det renner vel ut i sanden i år også.
(Men neste år er det veldig sen påske, så da er det neppe snø på ørskogfjellet, kanskje )
Dagene har gått fort og det har blitt påske, og delvis grunnet mye jobbing og overtid og delvis grunnet det at yngste altså skadet seg på en trampoline og skal gå med krykker til vi skal på ny røntgen og time hos ortoped om 2 uker, så har ikke dette med slalåm vært noe tema i det siste, og det renner vel ut i sanden i år også.
(Men neste år er det veldig sen påske, så da er det neppe snø på ørskogfjellet, kanskje )