I morra...

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Er det 1. Oktober! Det vil si at det bare er oktober igjen, en måned, også er det vår måned. Hurra for det :)

Synes det fortjener en liten feiring jeg, endelig er oktober her med november rett rundt hjørnet.

Oktober er for meg en mnd som pleier fyke forbi, da jeg og søskne mine har bursdag gjennom omtrent hele oktober, synes vel oktober er en av de fineste månedene, da høsten kommer med fine farger og litt kjølig luft og kanskje til og med litt snø :)

Håper den fyker forbi i år også :)

I knoooow! Herlig følelse, ett skritt nærmere mål ;D

Spennende! :) jeg har en følelse av at det blir sen oktober-baby her. Termin 8.november, men "min" termin er den 1. Blir spennende å se om magefølelsen min stemmer! Herregud, så fort dette svangerskapet har gått!!

Ja, tenk :D snart er vi i barseltida alle i hop. Spennende tid fremover.

Har litt blandet følelser - ett sted mellom 'hurra, endelig oktober' og 'hva? Oktober? Men jeg er ikke klar' :p
I natt forsøkte jeg å diskutere med samboeen min hva som skal.i fødebagen og hvordan vi gjør det med hunden osv, fikk plutselig dårlig tid følte vi :p :p men fant ut at det er best å ta sånt på dagtid. Men oktober ja. :) endelig nærmer vi oss for alvor.

I natt forsøkte jeg å diskutere med samboeen min hva som skal.i fødebagen og hvordan vi gjør det med hunden osv, fikk plutselig dårlig tid følte vi :p :p men fant ut at det er best å ta sånt på dagtid. Men oktober ja. :) endelig nærmer vi oss for alvor.
Hehe ^-^ vi har også hatt en del sånne før vi legger oss og kommet frem til at det egner seg best for dagtid :P

I går måtte vi visst skrive checkliste på hva som skulle I fødebagen; pakker den nok litt senere (men ser for meg at han tar det opp snart igjen :P)

Back
Topp