I morgen...

MrsMeoh

Gift med forumet
...er jeg 12+0, og skal på ultralyd! Er MAKS nervøs for hva som kommer til syne på skjermen! Hadde en MA første gangen, og det sitter veldig i mtp at jeg er redd det skal skje igjen..

Æææææææææ :eek:

Lykke til.

Takk alle :)
Sitter med drager i magen, haha :P

Mest sannsynlig er alt fin-fint :) Det har jo vært bra på tidligere ul også :D Krysser fingrene for en fin ul i morgen :)
Har vært mer enn nok dårlige nyheter her inne nå synes jeg ;)

Lykke til! Skal også på ul i morgen og kjenner jeg er veldig spent. Krysser alt for at det står bra til med de små knøttene i lagene våre.

Mest sannsynlig er alt fin-fint :) Det har jo vært bra på tidligere ul også :D Krysser fingrene for en fin ul i morgen :)
Har vært mer enn nok dårlige nyheter her inne nå synes jeg ;)

Det er jo sant da :D Hadde bare fornuften i hodet og kroppen klart å høre etter, haha :) Man blir paranoid avå være gravid :P

Da er vi akkurat like langt på vei! ;) Blir spennende å høre etter du har vært der! Tvi tvi!! :)

Næh, så gøy :D Alltid gøy med noen som er helt likt i løypa :D

Det er jo sant da :D Hadde bare fornuften i hodet og kroppen klart å høre etter, haha :) Man blir paranoid avå være gravid :P

Næh, så gøy :D Alltid gøy med noen som er helt likt i løypa :D
Det er en mors bekymring.. Starter i svangerskap nr1, fortsetter videre etter barnet er født og blir aldri bedre! Ikke etter vellykket svangerskap og fødsel nr 2.. Er ikke mindre bekymret nå den 3. Gangen heller :P Men til andre gravide er det enklere å si at det går jo som regel veldig bra :D for det gjør jo det, som oftest! :D

Lykke til og hold oss oppdatert, alt er nok i skjønneste orden :D

Back
Topp