I morgen er dagen!

Lykke til! Har en nær slektning som har hatt samme operasjon og vet veldig godt at det ikke er en lettvindt løsning!

Lykke til [:D] kunne også tenkt meg å fått det gjort.. men e så dyrt

Jeg ønsker deg LYKKE TIL!!!
Jeg vet at en slik operasjon har forandret og bedret mange liv, så jeg støtter deg fullt ut[:)]

Lykke til! Har selv en søster som ble operert i august i fjor og er et nytt menneske!!! Hun ringer meg hver eneste uke med "rapport" og er ekstatisk nå som hun faktisk veier mindre enn meg - DET har aldri skjedd før og hun veier nå like mye som hun gjorde da hun var 18..... Har gått ned ca 50 kg og er en "ny" person... Du har mye foran deg på godt og vondt, men slik jeg har opplevd det sett utenfra er det absolutt verdt det!!!!!!!!!!!

Ojojojoj, masse lykke til Labambie.
Gleder meg til oppdatering[:)]

Kjære kjære deg!!!
Hurra! Og jeg syns det faktisk bør sies gratulerer! [:D]
Fordi dette blir en ny start!

Lykke til!! kjempeklem fra meg og jeg håper du er frisk nok til å luske inn her ganske kjapt!!![:D]

ORIGINAL: IdaK

LYKKE TIL!!!!!! [:D][:D] 

Jeg synes på ingen måte at du velger en lett utvei, og jeg kjenner til folk som har fått livet sitt totalt forandret (til det bedre) etter en slik operasjon - skulle ønske flere fikk den og at de ikke trengte å vente så lenge som to år på den!

Sign!

masse lykke til[:D]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Ååå, massemasse lykke til kjære du! Håper ALT går etter planen, og krysser fingrene[:)]

Lykke til!
En venninne fikk gjort dette for noen mnd siden, gått ned MYE, etter å ha prøvd det meste av det som er å tilby.

ORIGINAL: shiby

Masse lykke til!! [:)][:)]

ORIGINAL: Trone

Masse lykke til i morgen! haaper du faar ne god natts sovn og at sommerfuglene i magen holder seg i sjakk saa lenge du onsker![:)]

masse lykke til[:D][:D][:D][:D][:D]
det er absolutt ikke den lette veien å gjøre det på nei[:D], men for noen så er det det eneste som virker

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Ååå, massemasse lykke til kjære du! Håper ALT går etter planen, og krysser fingrene[:)]

Back
Topp