I morgen er dagen!

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Ååå, massemasse lykke til kjære du! Håper ALT går etter planen, og krysser fingrene[:)]

Masse masse lykke til idag!! [:)]

Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at alt går strålende!! [:D]

Ååå, massemasse lykke til kjære du! Håper ALT går etter planen, og krysser fingrene

Oj så spennende.. Tvi tvi Labambi ! [:)]  

Lykketil![:D]
Operasjon er ikke den lette veien nei!

Lykke til[:D]

Wow- masse lykke til, LaBambie!!!! Kjempespent på utviklingen for deg- håper det går strålende! Stor klem fra meg!

Masse lykke til! Skal tenke på deg, detta går bra! Gleder meg til oppdatering!:)

Masse lykke til i dag![:D]
Går nok kjempefint!!

Og eg støtter deg i det du skriver! Du virker veldig oppegående og vet kva du går til[:)]
Det blir nok sikkert litt tøft! men er nok verdt det for å få ein mykje bedre livskvalitet!![:)]

5 uker post op selv, og kan fortelle alle som tror dette er enkelt at de kan ta seg en bolle.

Masse lykke til Bambie, dette vet jeg du har venta på!

Ønsker deg lykke til i dag[:)] 

Æsj nå skulle jeg si "hun er sikkert inne på operasjonssalen allerede" men så ser jeg hun er pålogget. På med sykehusskjorta og lekre støttestrømper nå og kom deg avgårde! [8D]

LYKKE TIL!!!!!! [:D][:D] 

Jeg synes på ingen måte at du velger en lett utvei, og jeg kjenner til folk som har fått livet sitt totalt forandret (til det bedre) etter en slik operasjon - skulle ønske flere fikk den og at de ikke trengte å vente så lenge som to år på den!

Masse lykke til[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp