I morgen er dagen!

*Labambie

Forumet er livet
I morgen skal magesekken min krympes til noe på størrelse med en tommel. Klystèr er satt, masse medisiner og skval er svelget. Nå er det faste frem til operasjonen. Jeg er svært lite nervøs, mer spent! [:D] Og håper på at luftsmertene etterpå blir minimale, og selvsagt at operasjonen går knirkefritt uten komplikasjoner..

Jeg burde kanskje ikke skrevet dette innlegget, jeg vet flere her inne mener at slankeoperasjon er den lette veien ut. Det er ikke det altså. Jeg kan aldri, så lenge jeg lever, spise en "normal" posjon mat, jeg kommer opp i ca en barnemeny om 1 års tid. Og det at man blir fysisk sjuk om man spiser for feit eller for søt mat. Et liv helt uten junkfood og kaker, here I come! [:D]

Jeg har stått 2 år på venteliste, og i morra er det min tur! Det har liksom føltes så utrolig fjernt, nesten helt frem til nå. Og nå sitter jeg her, min siste kveld med stor magesekk. I morgen ettermiddag har jeg bare 5% igjen av den. Rart?

Jeg vet vel eeeegentlig ikke hva jeg ville med dette innlegget, det var bare utrolig godt å få det ut. Få det sagt. Ikke føle at det er en sånn tabu over det.

Sov godt alle vakre damer på BV, så snakkes vi forhåpentligvis igjen på torsdag om alt går fint! [:D][:D]

Å, er det DET som skjer i morgen? Jeg har vært nysgjerrig! Lykke lykke til!!!! Håper resultatene blir som du ønsker!

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Ååå, massemasse lykke til kjære du! Håper ALT går etter planen, og krysser fingrene[:)]

masse masse lykke til [:D]
det kommer til å gå så bra! krysser fingre og tær for deg[:)]

Lykke til!!![:)]

Jeg synes det er flott at du skrev dette innlegget! Masse lykke til i morgen, jeg kommer (oppriktig, ikke bare sånn jeg sier) til å tenke på deg [:)] Gleder meg til å høre fra deg på torsdag! 

Det går nok helt sikkert fint!
Jeg håper du ikke tar dette på feil måte nå da, men jeg gleder meg veldig på dine vegne!
Jeg vet hvor kjipt det er å ha litt ekstra, og ikke minst følelsen av å bli sett ned på og dømt...
Du er jo en fantastisk person, og jeg unner deg den ekstra selvfølelsen og selvtillitten du mest sannsynlig kommer til å få når du går ned i vekt!
Spent på hvordan det går fremover jeg! [:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Å, er det DET som skjer i morgen? Jeg har vært nysgjerrig! Lykke lykke til!!!! Håper resultatene blir som du ønsker!

Hvem er du?[:-]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

HÆ? You know me...

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
[:D]

Ååå, massemasse lykke til kjære du! Håper ALT går etter planen, og krysser fingrene[:)]

håper alt går bra, for et halvt år siden gikk eg gjennom det.[:)]

Lykke til, bambie[:)]

Selv om jeg har hatt mine oppturer og nedturer etter operasjon for 3 år siden, så har jeg aldri angret. Jeg har fått et bedre liv etterpå. Det vil du også få[:)]
Krysser fingrene for deg og skal tenke på deg i morgen, regner med at du er sprek og rask og kommer med en oppdatering på torsdag kveld[:D]

Ang luftsmerter, få gubben din til å kjøpe miniform til deg. Det får du jo både flytende og i rååsa piller. Det reddet meg[8D]

HÆ? You know me...

Hm?[:-]

Lykke til [:)]

Masse lykke til [:D] Så utrolig spennende!

Gleder meg masse til å se bilder [:)]

Lykke til! [:)]

Back
Topp