I morgen er dagen..OPPDATERT!

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
for organrettet ultralyd :eek: Jeg gruer meg så fælt at jeg er kvalm :meh: Nettopp kastet opp.. tenker ikke på annet enn den ultralyden i morgen. Livredd for dårlige nyheter, at det ikke er liv osv :( Nesten så jeg angrer på at jeg skal dit. Så mye gruer meg meg. Fader :rolleyes: Vil bare spole tiden frem og bli ferdig med det.:oops:

Huff, jeg føler med deg! Skal på TUL nr.2 den 20 desember. Føler på meg at alt har stagnert, klarer bare ikke å se for meg at dette skal gå bra. Vi får prøve å tenke at det som oftest går heeelt fint. ❤️ Blir fascinert av de som har OUL som første UL! Hvordan orker de å vente så lenge på å se om alt står bra til? :wideyed:

Lykke til til begge to :) jeg hadde daua om jeg ikke hadde tatt en TUL mht at jeg ikke har min OUL før i slutten av januar.... halvveis i svangerskapet. Jeg var helt psyko før jeg selv fikk komme inn på på UL og trodde ikke helt på at det var en liten en der inne. Ligger vel i våres natur å være engstelig? :p

Huff, jeg føler med deg! Skal på TUL nr.2 den 20 desember. Føler på meg at alt har stagnert, klarer bare ikke å se for meg at dette skal gå bra. Vi får prøve å tenke at det som oftest går heeelt fint. ❤️ Blir fascinert av de som har OUL som første UL! Hvordan orker de å vente så lenge på å se om alt står bra til? :wideyed:
De har nok nerver av stål :p Det har ikke jeg når det kommer til svangerskap! Jeg er jo 36 år :confused: (25 i hodet). Tenker at det er større sjanse for at det er noe galt nå enn da jeg var 22 og gravid med nr 1.

Lykke til til begge to :) jeg hadde daua om jeg ikke hadde tatt en TUL mht at jeg ikke har min OUL før i slutten av januar.... halvveis i svangerskapet. Jeg var helt psyko før jeg selv fikk komme inn på på UL og trodde ikke helt på at det var en liten en der inne. Ligger vel i våres natur å være engstelig? :p
Det gjør nok det :) Jeg har jo vært på ul i uke 6 og 9. Alt bra.. og hørt hjertelyden for 6 dager siden. Men nå er jeg bare drit bekymret :nailbiting: Dessverre. Føler meg litt psyko selv :hilarious:

Masse lykke til! Jeg hadde så lyst til å bestille meg en UL til i neste uke, når jeg skal gjøre unna julehandelen i byen, men fornuften seiret, all den tid det er tre uker til OUL, alt så fint ut på UL i uke 11+5, jeg kjenner liv og hørte fosterlyd sist for et par dager siden.

Masse lykke til! Jeg hadde så lyst til å bestille meg en UL til i neste uke, når jeg skal gjøre unna julehandelen i byen, men fornuften seiret, all den tid det er tre uker til OUL, alt så fint ut på UL i uke 11+5, jeg kjenner liv og hørte fosterlyd sist for et par dager siden.
Tusen takk ❤️ Da tror jeg du burde klare å slappe av :) Selv finner jeg ikke hjertelyden med doppleren, så den har jeg lagt bort! Skal ikke prøve den igjen eller bekymre meg pga det.

Jeg skal også i morgen! Hvilken klokke skal du? Kommer ikke til å få sove i natt hvertfall....

De har nok nerver av stål :p Det har ikke jeg når det kommer til svangerskap! Jeg er jo 36 år :confused: (25 i hodet). Tenker at det er større sjanse for at det er noe galt nå enn da jeg var 22 og gravid med nr 1.
Fikk nummer en da jeg var 23 og nummer to da jeg var 35. Friske og kvikke gutter begge to.:D Nå er jeg 37(blir 38 før babyen fødes) og tror nok sikkert denne er frisk denne også. Ei Vennine har fått to friske barn etter fylte 40. Går nok oftest bra!:)

Lykke til i morgen til dere som skal på TUL :D Er helt normalt, og være engstelig før TUL :) Men som flere andre sier det går som regel bra ;)
Tusen takk ❤️ Vil bare ha det overstått! Håper jeg klarer å sove litt i natt. Skal oppdatere her så fort jeg er ferdig i morgen :nailbiting: Håper jeg ikke spyr der inne så nervøs jeg er :meh:

Jeg skal imorgen også :D spent, men var på ul i uke 10 pga blødning og da stod alt bra til. Lykke til imorgen :)

Føler meg deg!! Jeg også skal imårgen å gruer meg veldig.. fårstår ikke at jeg klarte å vente til uke 20 med førstekiddn min!!

for organrettet ultralyd :eek: Jeg gruer meg så fælt at jeg er kvalm :meh: Nettopp kastet opp.. tenker ikke på annet enn den ultralyden i morgen. Livredd for dårlige nyheter, at det ikke er liv osv :( Nesten så jeg angrer på at jeg skal dit. Så mye gruer meg meg. Fader :rolleyes: Vil bare spole tiden frem og bli ferdig med det.:oops:
Kan jeg spørre hva organrettet ultralyd er kontra vanlig tidlig ultralyd?

Back
Topp