Snartfirebarnsmor
Betatt av forumet
Lykke til på tul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til på tul
Tja.. vet ikke mye om det.. bare at han sjekker de forskjellige organene osv. At den er frisk rett og slett.Kan jeg spørre hva organrettet ultralyd er kontra vanlig tidlig ultralyd?
Jeg tror de mer nøye går gjennom alle indre organer, og det gjøres kun mellom uke 12 og 14 (for da ser de mest) + at det kreves at vedkommenden som utfører det har en litt mer avansert utdannelse. Trådsetter her skal til en spesialist som jeg også tror enten den eneste eller en av svært få som har fosterdiagnostikkutdannelse jeg skal selv til han på tirsdag!Kan jeg spørre hva organrettet ultralyd er kontra vanlig tidlig ultralyd?
Du mååå oppdatere så snart du vet!!!! Sender masse gode tanker din vei <3for organrettet ultralyd Jeg gruer meg så fælt at jeg er kvalm Nettopp kastet opp.. tenker ikke på annet enn den ultralyden i morgen. Livredd for dårlige nyheter, at det ikke er liv osv Nesten så jeg angrer på at jeg skal dit. Så mye gruer meg meg. Fader Vil bare spole tiden frem og bli ferdig med det.
Tusen takk Sitter og venter, 30 min forsinkelser her.Du mååå oppdatere så snart du vet!!!! Sender masse gode tanker din vei <3
Gled deg masse!! Han er helt utroligJeg tror de mer nøye går gjennom alle indre organer, og det gjøres kun mellom uke 12 og 14 (for da ser de mest) + at det kreves at vedkommenden som utfører det har en litt mer avansert utdannelse. Trådsetter her skal til en spesialist som jeg også tror enten den eneste eller en av svært få som har fosterdiagnostikkutdannelse jeg skal selv til han på tirsdag!
Tusen takk Ja Lundring For en mann!! Helt rå han.. det var ikke noe å grue seg for Bare å begynne å glede deg daGratulerer så mye Lundring du var hos? Har time der om 6 uker
Tusen takkSå fantastisk! Gratulerer!
Cant wait!!!!Gled deg masse!! Han er helt utrolig