I morgen er dagen..OPPDATERT!

Lykke til! :Heartred

Kan jeg spørre hva organrettet ultralyd er kontra vanlig tidlig ultralyd?
Jeg tror de mer nøye går gjennom alle indre organer, og det gjøres kun mellom uke 12 og 14 (for da ser de mest) + at det kreves at vedkommenden som utfører det har en litt mer avansert utdannelse. Trådsetter her skal til en spesialist som jeg også tror enten den eneste eller en av svært få som har fosterdiagnostikkutdannelse :) jeg skal selv til han på tirsdag!

for organrettet ultralyd :eek: Jeg gruer meg så fælt at jeg er kvalm :meh: Nettopp kastet opp.. tenker ikke på annet enn den ultralyden i morgen. Livredd for dårlige nyheter, at det ikke er liv osv :( Nesten så jeg angrer på at jeg skal dit. Så mye gruer meg meg. Fader :rolleyes: Vil bare spole tiden frem og bli ferdig med det.:oops:
Du mååå oppdatere så snart du vet!!!! Sender masse gode tanker din vei <3

Jeg tror de mer nøye går gjennom alle indre organer, og det gjøres kun mellom uke 12 og 14 (for da ser de mest) + at det kreves at vedkommenden som utfører det har en litt mer avansert utdannelse. Trådsetter her skal til en spesialist som jeg også tror enten den eneste eller en av svært få som har fosterdiagnostikkutdannelse :) jeg skal selv til han på tirsdag!
Gled deg masse!! ❤️ Han er helt utrolig ❤️

Gratulerer så mye :) Lundring du var hos? Har time der om 6 uker :D

Herlig! :Heartred

Back
Topp