I hvilket alder hadde du stoppet å få barn i?

Er 32 og venter første.. Var vel en tanke en gang i tia å få barn før jeg var 30, men så enkelt var det ikke dessverre. Så her blir det når det blir. Skal ha 2, muligens 3. Hvis det går. :)

-iPhone appen-

Ja, hadde vel satt grensa på 30 en gang i tida jeg og, men nå er jeg 31 år og venter nr. 2 :p

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg kommer blir 30 om en uke, er gravid med nummer 2, og tenker at det blir siste!

Sent from my iPhone using BV Forum

Venter nr.3, er 26 når h*n blir født. Det blir siste :) Ikke pga alder, men fordi tre barn er det vi har ønsket oss :)

Jeg er 27 år og har 2 barn på 7 år og 4 år, og vil gjerne få 2 barn til før jeg er 35 år (tredje er allerede på vei, kommer når jeg er 28 :)

Hva med dere? Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere? Og i hvilket alder hadde dere tenkt å stoppe å få barn?

Mamma igjen for tredje gang i februar :)

Jeg tenker nesten akkurat som deg, nå har vi en på 2,5 og en på 3,5, og jeg rekker akkurat å få nr 3 før jeg blir 30. Har veldig lyst på en fjerde før jeg blir 35, og så tenker jeg at det er stopp! :)

Last edited:
Nå er jeg 25 og venter min første, så jeg vil tippe at det muligens vil være rom for 2. og siste når jeg er 27-28. :)

Jeg er 22, har en på snart to år og er nesten 38 uker på vei med andre. Har ikke ett spesifikt antall barn jeg vil føde, men håper på mange. Men pauser har man lov til å ta :)

Jeg har tenkt å få mine 2 barn innen jeg er 30 har alltid planen vært. Vell nå blir jeg snart 26 år og venter mitt første etter en god stund m prøving, så ligger vell sånn passe ann ;)

Venter en liten i februar ❤️

Når jeg hadde følt meg ferdig .. Alder er jo bare et tall , vist man fks er 40år kan man fremdeles være full med energi og Vært klar for flere barn og klare dette fint mens andre ikke veldig individuelt tror jeg ; )

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Fikk min første da jeg var 22, andre da jeg var 23, og blir 30 ca 3 mnd etter at tredjemann kommer. Så da er det stopp for min del :)
Jeg tenker at det viktigste er at man selv føler når det ikke lenger passer for en selv å få (flere) barn.

Min samboer blir 33, og han synes han nå har nådd sin topp. han har 1 og jeg har som nevnt 2.
Men for vår del handler det om aldersforskjellen mellom barna. Stedatteren min blir 13 når babyen kommer!

Vi er ferdig etter denne babyen, da har vi to barn. Jeg er 27 og sambo 34.

Jeg personlig syns at når man bikker 40 er det ikke da man går i gang med å lage storfamiliene.. Barna skal jo følges opp i mange år fremover :)

Vi er nok ferdig etter denne ja! Har to jenter fra før på 2 og 5 år, jeg blir 32 neste sommer:)

Jeg for min del er glad for at dette blir den andre og siste. Da er jeg ferdig med barn i en alder av 24 år, hvis alt går etter planen da :P

Så når våre barn har blitt voksen, så er jeg og gubben i 50-årene :) For oss er dette helt perfekt :)

Jeg er 27 og venter mitt 2.barn. vi ønsker oss 3 barn totalt, forhåpentligvis skjer det innen jeg fyller jeg 30. :)
Har alltid sagt at jeg ikke ønsker flere barn når jeg har passert 30, men det er sikkert fordi jeg selv har vokst opp med unge foreldre. :)

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Er 20 og venter andremann. Første kom når jeg var 18 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er 26,blir 27 føre barnet plomper ut. Det er min første.
Vi har ikke helt bestemt oss for hvor mange vi vil ha. Men regne med en til i allefall.
Kansje sånn maks 35...

Er 28 venter barn nr 2, ( er fortsatt 28 etter fødsel) håper på et til, hels før 30, men får se... Har ikke vært lett å planlegge til nå

Back
Topp