I hvilket alder hadde du stoppet å få barn i?

GoGirl

Flørter med forumet
Jeg er 27 år og har 2 barn på 7 år og 4 år, og vil gjerne få 2 barn til før jeg er 35 år (tredje er allerede på vei, kommer når jeg er 28 :)

Hva med dere? Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere? Og i hvilket alder hadde dere tenkt å stoppe å få barn?

Mamma igjen for tredje gang i februar :)

Jeg er 29 og har første barn på vei nå. Hvor lenge vi holder på, kommer veldig an på hvor lang tid det tar før neste barn kommer. Håper at jeg har fått alle barna jeg vil ha innen slutten av tredveårene, men hvis ikke, får vi bare prøve videre :)

Fra mobil.

Jeg er ferdig etter denne, da er jeg 31. Har da to :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg sa jeg skulle være ferdig innen jeg var 30, nå starta jegvå prøve når jeg var 19... Ting har ikke gått som planlagt så er siste nå og jeg er er 30 når h*n blir født.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Får min tredje nå når jeg er 31. Da er jeg ferdig! Fikk min første da jeg var akkurat fylt 25. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har to barn på 6 1/2 år og 2 1/2 år får nr 3 rett før jeg blir 26. Det er stor sannsynlighet for at dette blir siste, evnt en til innen ett par år.

Blir 28 i år og dette er nr 2. Synes det begynner og bli knapt med tid når man er 35 så lenge man ikke sliter med og få barn da såklart :-) I min situasjon der jeg blir lett gravid, synes jeg det er deilig og tenke på at jeg kan være ferdig med og få unger til jeg er 30 :-)

Jeg er 25 nå og regner med vi er ferdig innen jeg er 30 :) vi vil ha to tette men etter det er det stopp

❤️Februar 2015❤️

Jeg er 29 år nå;) har ei på 9 år, 7 og siste blir snart 9 Mnd ;) så her har vi ik planer om flere...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er 27 og dette er nr 2, og siste tror jeg:) Har ei på snart 1 år fra før:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Er ferdig etter denne og da er eg 25. Må si eg hadde satt grensen til 30 men dette gikk jo fint:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Dette et tredje og sannsynligvis siste. Er 32 når h*n blir født:)

Jeg venter nr 3 og blir 32 år før denne kommer. Tenker det er siste. Men dette var ikke planlagt, og det er vel en sjans for at det skjer igjen..

Jeg har alltid sagt at jeg skal ha fått alle barna mine innen jeg er 30. Og det rekker jeg akkurat :) Jeg blir 29 i desember og har 2 barn fra før.

Jeg er 27 og på vei med nr 2:) og jeg er veldig fornøyd med to :)

Gravid med nr3 og dette blir siste. Da er jeg 33, akkurat innenfor grensen min på 35 :)

Jeg er 31 nå og venter nr 2. Om det blir enda får vi se når vi vet hvordan det er med to. Men blir det nr 3 så håper jeg det blir før jeg er 35 :)

Jeg er i begynnelsen av 30 åra og gravid med nr 5. Har ikke satt meg noen grense på alder, men en god regel er vel frem til den dagen jeg ikke klarer å bli gravid pga alder. Da er man fra naturens side for gammel.

Har ikke noen absolutt alder, men nå venter jeg nr 3 og er 32 år. Synes det er supert at kvinner nærmere 40 også får barn, det kan jo være grunner til at de ikke har fått det til før. Det jeg tenker mest på dersom man får barn sent, er at det ikke er sikkert barna får beholde foreldrene sine så lenge, og man får kanskje ikke stilt like mye opp som besteforeldre. Men det blir jo veldig "om at og hvis at".

Back
Topp