I hvilken uke startet kvalmen?

Uke 6 til 10
 
Uke 6, men forsvant etter en liten uke. Så tilbake i uke 8 og varte da i 3 dager med kvalme dag og natt. Så en uke i uke 11. Nå blir jeg bare kvalm om jeg stresser eller har ventet for lenge med å spise
 
Nr 1(jente) uke 6 + 3 til uke 13
Nr 2(jente) uke 6 + 1 til uke 17
Med nr 3, så hadde jeg gått til innkjøp av Farris, grønne epler og salte kjeks slik jeg skulle være forberedt til kvalmen kom. Uke 6, ingen kvalme, heller ikke senere i svangerskapet. Denne gang ble det en gutt:)
 
Spydde flere ganger om dagen fra ca. uke 6 til 25, daglig uke 26-36 og innimellom uke 37-41. Men var ikke kvalm forutenom 30 sekund før oppkast, så det gikk fint.
 
Uke 8. Kvalm til rundt uke 15, og dårlig matlyst til hvertfall uke 24. :) men kastet ikke opp og fikk i meg mat og drikke i små mengder.
 
Den kom ca uke 7 med første, uke 7-8 med andre og uke 5-6 med tredje. Verst med tredje dessverre men ble heldigvis bedre etter noen uker! [emoji846]
 
Uke 6-7 med første og uke 8 med nr 2:) første varte lenger men med nr 2 var det mye verre.
 
Med første (jente) kom kvalmen rundt uke 6 og varte til ca uke 12. Da kom også energien tilbake og jeg var i veldig fin form lenge.

Med andre (gutt) kom vel kvalmen i uke 5 og jeg mener den varte litt lenger denne gangen. Like jævla kvalm med begge, så slapp ikke noe billigere unna med gutten. Siste svangerskap var mye tøffere, så jeg var 80% sykemeldt nesten hele graviditeten. Første var i følge jordmor det letteste , men det finnes alltid unntak, så jeg håper du slipper den verste kvalmen og får et fint og lett svangerskap! ;)
 
Back
Topp