I hvilken uke startet kvalmen?

Uke 6 alle 3 gangene. men med de 2 første så kastet jeg opp i 6 uker i tillegg. Denne gangen har jeg ikke kastet opp så veldig mye.
 
Med gutten : Ingenting, bare mye halsbrann.
Med jenta. : uke 10 og frem til fødselen :(
 
Jenta; ca uke 6-14
Gutten: ca uke 6-14
Siste gutt; ca uke 6-25 (men ikke så ille ukene 22-25)
 
Kvalmen kom i uke 6 ca og varte til uke 14 ca.
Grusomt å gå å kjenne på den kvalmen, spes når den vare og varer.. og en ikke aner om en skal gå slik i mnd vis eller bare noen uker til.
Følte meg som et nytt menneske da kvalmen ga seg. Da kunne jeg spise og kose meg.
 
Kom som et smell 6+0 ca og varte til omtrent 11+0. (Bank i bordet) :)
 
Jeg husker ikke selv fra mine 2 sv.skap :p

Nå som nummer 3 er på vei en del år etter er alt "nytt" igjen :)
Sitter og venter på kvalmen, er bare i uke 5 ...

Med storesøster kom aldri kvalmen. Med mageboeren har jeg vært stortsett sengeliggende siden uke 5. Og har flydd inn og ut av sykehuset for behandling. :depressed: er nå 16+2 og har hatt 5 innleggelser bak meg. Så krysser fingrene for at du slipper unna kvalmen :)
 
Uke 7 med nr 1. Varte til uke 28 men det var hyperemesis da :p
Uke 5 med nr 2. Men gikk helt over i uke 11 :D
 
Den kom like før positiv test... Testet positivt i slutten av uke 3 (menstermin), eller midten av uke 4 (OUL-termin).
 
Uke 5, toppet seg i uke 9, har roet seg litt nå i uke 10. Bank i bordet!!
 
Her kom kvalmen i uke 6 begge svangerskap. Ga seg rundt uke 12 med nr én, og ca uke 15 med nr to.
 
Kom i uke 5-6 og varte med skikkelig oppkaste mange ganger daglig, lite inntak av vann og nesten ikke mat, frem til uke 16-17 ca! Forferdelig!
 
Uke 5, ble sykemeldt ut svangerskapet. Hadde også bekkenløsning så tidlig.
 
Med første slapp jeg helt unna, nå ble jeg ekstremt kvalm i slutten sv uke 5, varte til slutten av uke 11. Gikk ned 5-6 kg.
 
Med første (tvillinger) varte det fra uke 11 til uke 20. Spydde sikkert 3-4 ganger per dag..

Med forige ble jeg ikke kvalm i det hele tatt.
 
Med første var jeg uggen 6 dager i uke 11, med andre var jeg konstant kvalm fra uke 4-16...
 
Hadde ingenting med de to første, men med tredjemann og denne kom det i uke 3 ved før positiv test. Varte til uke 26 sist gang så håper jeg slipper unna like lenge denne gangen..:spitoutdummy:
 
Back
Topp