I hvilken uke pakket dere bag?

Nethecéline

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Når hadde/har dere fødebagen klar fra? Jeg er 35+4 nå, tenker å ha den klar fra uke 37 av. Dere andre?

Pakket den for noen dager siden pga hyppige kraftige sammentrekninger. Selvsagt roet det seg :p

Er nå 37 uker

skal begynne ikveld tenker jeg :) er 37+5

Er 37+1 og den er nesten ferdig. Begynte på den for et par uker siden, men mangler hentesett til baby (har ikke fått det av mamma enda), noe klær til meg siden mye er i bruk og fordi jeg er litt usikker på hva jeg skal ta med. Pluss at jeg må få handlet litt snacks og drikke.

Mannen får pakke til seg selv.

Begynner vel å pakke i uke 37 tenker jeg... Er 36 i morgen

Jeg begynte å pakke første dagen i permisjon, mangler fremdeles noen småting før jeg kan si meg fornøyd. Må skrive liste over hva som skal oppi bagen rett før vi skal dra til føden. :) Er 38+1 i dag

Er 37+5 i dag, har ikke pakket den ennå:p Men har skrevet liste over hva som skal oppi, og alt er kjøpt inn, så jeg mangler egentlig bare å putte tingene oppi bagen, og det skal ikke ta så lang tid;)

Med førsta pakka jeg i uke 35, med andremann i uke 40+5 og denne gangen i uke 37+6.....

Begynner med det når permisjonen starter. Altså neste uke :)

36+4 og ikke pakket enda. Pakket ikke før jeg måtte på sykehuset forrige gang, og da var det mange ting jeg gjerne skulle hatt med som ble glemt, så nå må jeg snart slutte å være lat :p

Må få pakket den i morgen kanskje. 37 uker i dag. Rakk aldri pakke den sist så vil være litt mer forberedt denne gangen :-)

Mangler bare toalettsaker og snacks nå, er 38+2 idag. Tar toalettsakene rett før vi drar til sykehuset, bruker jo mye av det nå.
Begynte å se hva jeg burde pakke et par uker tidligere. Har gradvis pakket litt og litt.

Jeg er nesten ferdig, 39+6 i dag ;-) Kanskje jeg skal se hva som mangler i ettermiddag.

Siden legen hadde en formening om at jeg ikke ville komme til kontroll i neste uke så har jeg pakka ferdig sjøl om jeg bare er 37+3 i dag. Kommer sikkert til å gå på overtid:) uansett Toalettmappa ligger på badet og er det eneste jeg trenger å putte oppi.denne gangen driter jeg i alt spiselig drikke.. Haha

Bare 35+2 i dag, så har ikke ofret det en tanke en gang... men tror muligens jeg sørger for å ha den klar til neste vekstkontroll, bare sånn i tilfelle ;) Det blir vel rundt uke 37, skulle jeg tro :)
Har vært sent ute med alt annet, så akkurat dette kan jeg jo prøve å ha i orden i god tid ;)

Back
Topp