I husstanden

Vi er ikke så veldig sære på det egentlig.. Jarlsberg kjøper vi aldri, så er nok enig:)

Så lenge jeg får ha H-melken min i hus så er jeg nøgd og han er nøgd så lenge vi har skinke og hvitost i hus.
Handler kun Q-melk med mindre de er helt tom for dem i alle nærbutikkene.

Tja, ikke alt vi er enige om, så det kommer an på hvem som handler.

Er dere enige om hvilke type merker dere skal kjøpe?

Tenker da Jarlsberg Vs Norvegia, Tine melk Vs q - meieriene , kjente merker Vs billig merker osv.

Eller ender dere opp med hver deres ost?
Det er ikke alltid jeg og ungene er enige nei, men jeg kjøper det dem vil ha.

Stort sett er vi ganske så enige, ja:)

Der har han ikke så mye å si dessverre. Er jeg som handler, betaler og lager. Har han ønsker kan han komme med det, men ellers får han kjøpe det selv.

Stort sett enige, men må sjeldent ha faste merker. Har lært oss hvilke av billigmerkene som er brukbare feks.
Om han vil ha noe han vet jeg ikke liker, feks jarlsberg, så kjøper han det når han føler for.

Stort sett enige.
Han drikker Pepsi, det gjør ikke jeg, men da har vi to. Han drikker skummet melk, jeg drikker lett (og ungene lett eller hel eller skummet uten å bry seg) så vi har to-tre typer, akkurat som vi har eplejus til ungene og appelsinjus til meg. Men mannen drikker bare melk til to ting, potetball og pannekaker, så det er ikke ofte vi har skummet i hus.

Jeg vil ha ekte ost, synnøve, og han er enig i at dyr ost smaker trossalt bedre enn billig firstprice, euroshopper eller remaost..;-)

Tja, han er ikke så nøye på det, men kjøper de merkene han vet jeg vil ha ;)

Back
Topp