I handlevogna

Selmaen

Glad i forumet
Hvor sitter lillesnuppen når dere handler i matbutikken? Frøkna har til nå sittet i babysetet på kurven når hun er med, men sjekker neste gang om hun like greit kan sitte i det setet som kan trekkes ut. Jøye, de begynner visst å bli store :p:oops:
 
Dette glemmer jeg i blant, men han sitter i setet i vogna. Må passe godt på for han lener seg over og tryner i gulvet hvis ikke. ;)
 
Last edited:
Jepp. Var virkelig nære på en gang, men heldigvis hadde jeg allerede en hånd rundt armen hans. Fikk meg en liten støkk.
Skummel kar det der, men takk for påminnelsen om at det faktisk kan skje. Trodde ikke det var så "enkelt" siden bena henger :p
 
I de nye vognene til Rema 1000 som er litt mindre står jr fremst å lager billyder og roper på de som går forbi. Han virkelig elsker det! :)
 
Siter i det setet man drar ut. Har vel gjordt det i vertfall 3 mnd nå :) like fornøyd hver gang. Er slik at jeg noen ganger drar på butikken og hanfler bare fordi han er så snill der :p særlig dei dagene han er i dårlig humør, så er det deiligt å komme seg ut fra hjemme litt :p og for eksempel handle :p hehe
 
Første gangen på torsdag at hun satt i den stolen man trekker ut på vogna faktisk! :D
 
Sist satt han i klappsete i handlevågnen. Støtta opp med en nakkepute.
 
Sitter i setet man trekker ut :) ikke så lenge siden vi begynte med dette :)
 
Min gutt sitter også i det sete man trekker ut på handlevogna :) Har gjort det en stund nå.
 
Tror jeg begynte å sette han i setet man trekker ut for to måneder siden, men fortsatt ser jeg automatisk etter babysetene. :p
 
Min lille sitter også i setet man trekker ut på handlevogna. Begynte med det for ca 2 måneder siden. Før det brukte vi bæresele.
 
Sitter i setet man trekker ut her også. Begynte med det for rundt 4 måneder siden :)
 
Back
Topp