I full jobb?

Emmis1

Flørter med forumet
Jobber dere fullt, av det som er vanlig for dere? Har vært sykemeldt en uke pga trøtthet og hjertebank, skal nå prøve meg i 50 % frem til 2/7 og se hvordan det går.

Full jobb her ja :) Men tilrettelagt med kontorarbeid, da jeg ikke kan gjøre det jeg vanligvis gjør :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Har egentlig 100% stilling, men har hatt permisjon i 20% siden september. Men har ikke jobbet mindre etter jeg ble gravid. Har faktisk tatt en og annen ekstravakt. Permisjonen slutter 1. september, så da begynner jeg i 100% igjen. Håper den verste trøttheten har gitt seg til da, for nå strever jeg litt med å holde meg våken hele arbeidsdagen. Blir så innmari trøtt. Har ikke fortalt noen andre enn samboeren om graviditeten ennå, så må prøve å holde ut i drøye tre uker til før jeg forteller det til kollegaene.

Last edited:
Jeg går på 100 % svangerskapspenger fordi jobben ikke kan tilrettelegge for meg. Jeg var i barselpermisjon da jeg ble gravid og gikk over på svangerskapspenger da barselpermisjonen var ferdig. Jobben visste at vi prøvde på en til, så jeg fikk bare gratulasjoner da jeg fortalte at jeg ikke kom tilbake enda.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Har vært sykmeldt denne uken pågrunn av kvalme å null energi.
Skal prøve å jobbe fult frem til ferien uke 29 tenkte jeg!

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jobber dere fullt, av det som er vanlig for dere? Har vært sykemeldt en uke pga trøtthet og hjertebank, skal nå prøve meg i 50 % frem til 2/7 og se hvordan det går.

Jeg har vanligvis 80% og har gått i det hele veien men nå i sommer blir det nok 100% til jeg går ut i ferie :-)

Termin 4.januar ❤

Jeg går på 100% svangerskapspenger pga jobben ikke kan tilrettelegge for meg :)

Jeg jobber 100 prosent stilling. Har måtte jobbe noe mer enn 100 % de siste par mnd. pga svært travelt på jobb. Skal bli utrolig godt med ferie nå, kjenner jeg :)

Jeg jobber 100% og har en arbeidsuke på 44,5 timer, men nå nyter jeg late sommerferiedager :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jobber 100% av min 90% stilling. 13timersvakter.

Jeg tar engasjementer og vikariater men er på utkikk etter full jobb. Sist var jeg i så god form at jeg kunne ha jobbet nesten helt frem til termin men da var jeg arbeidsledig :( så håper å få en jobb på kontor, hvor jeg kan bli ihvertfall frem mot jul. Da fulltid, om ikke jeg får plager som gjør at jeg må ha delvis sykemelding. Er egentlig i like god form nå også bare at fysisk anstrengende arbeid, slikt som jeg gjør nå for tiden, samt dager over 8 timer, tar mer av meg.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

jobber fortsatt 100% men kjenner det er tøft pga trøtthet og lavt blodtrykk. Kun to uker igjen til ferie så skal holde ut til da og håpe det retter seg i ferien :) håper å jobbe fullt ut september hvertfall :)

Jobber 100% og litt til ut august, så får eg se om eg får jobb videre eller ikke, håper det vist helsen holder. Bare ansatt som vikar no! Men det er hardt å jobbe fult og litt til ;)

Termin: 3. jan

❤️min første❤️

Full jobb på kontor, så det går bra;)

Full jobb i butikk, 6 dager i uka. Har vært dårlig/kvalm/sliten/trøtt, men ikke vært hjemme for det om.

Full jobb på kontor, så det går bra;)

Det er planen min også. Har søkt jobber innen kontor for da kan jeg bli lenger i jobben :) er mye stress og noe fysisk arbeid + en del reising i jobben min nå, + at jeg jobber på oppdragsbasis og som tilkalling så er i seg selv stress å ikke vite når man skal på jobb... Vil ha noe mer stabilt selv om jeg selvfølgelig trives med det jeg gjør nå :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg går på 100% svangerskapspenger pga jobben ikke kan tilrettelegge for meg :)

Samme her

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Hva slags arbeid er det? :p Blir så nysgjerrig når det på en måte er så alvorlig :p

Ambulanse :) er noen som jobber litt lengre en meg. Men jeg og legen ville ikke ta sjansen pga veldig bekkenplager i forrige svangerskap. Samt at på min stasjon har vi opptil 48times vakter (som er begynt å bli litt for lenge da det er blitt ekstremt mye kjøring der nå også på nettene).

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Back
Topp