I det kreative hjørnet!

Så kjempefint leketeppe! Synes ikke det ser rart ut i det hele tatt, sømmene ser fine ut, men når man lager det selv er man jo ofte mye mer kritisk ;)
Takk for det.. :)
Jo, man er jo gjerne litt mer selvkritisk, men her har jeg måtte rakne opp to ganger, noe stoffet bærer litt preg av, men kanskje mest på baksiden. (baksiden er kun en farge, lilla). Også tror jeg bildet lyver litt, at det ser litt bedre ut enn i virkeligheten :p Hehe..
Jeg er bare fornøyd med å være ferdig med det jeg. Tror ikke jeg noensinne vil sette meg opp på samme prosjekt igjen, selv om jeg nå vet hvordan jeg skal gjøre det :p

Ble endelig ferdig med mitt "enkle og lille" prosjekt, som skulle vise seg å bli noe herk. Gjorde bare feil på feil, men til slutt ble det et helt greit Leketeppe likevel. Litt mindre enn først tenkt, men pytt sann.. Sjarmen med hjemmelaget er også litt rare sømmer :-P
Vis vedlegget 35008

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Så skjønt! :)

Så mange fine ting dere har laget! Jeg er ikke så veldig kreativ av meg, men har nå klart å strikke mitt første babyteppe :) Litt småfeil her og der, men det ble jo helt ok. Det varmer i hvertfall godt :)1381745198654.jpg

Har sydd bilstolteppe til nurket i magen :) mangler berre å lage til hol til selene, så er det ferdig :) Bilstolpose med biler på sjølvsagt;)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    230,1 KB · Visninger: 61
1385387748797.jpg1385387764961.jpg1385387774386.jpg
Har ordnet takkekortene i helga :-)

Oi, så fine de er! Du er flink;D Vi sender rundt takkekort og julekort i ett vi:D

Takk for det! Skal hive meg over egne julekort når jeg er ferdig med takkekortene jeg da. Har kjøpt litt ferdigkort, så blir ikke sånn veldig avansert det heller, men litt scrapping må jeg :-P

Takk for det! Skal hive meg over egne julekort når jeg er ferdig med takkekortene jeg da. Har kjøpt litt ferdigkort, så blir ikke sånn veldig avansert det heller, men litt scrapping må jeg :p

Hihi, ok;) Nei, altså jeg finnes ikke kreativ...så her bestilles kortene ferdig med bilde på...eneste jeg skal er å skrive på med en fin penn:P
I morra skal jeg på hobbybutikk for å handle inn litt til et personlig gavekort på 3retters jeg skal lage, jeg gruer meg nesten litt..haha:P

Hihi, ok;) Nei, altså jeg finnes ikke kreativ...så her bestilles kortene ferdig med bilde på...eneste jeg skal er å skrive på med en fin penn:P
I morra skal jeg på hobbybutikk for å handle inn litt til et personlig gavekort på 3retters jeg skal lage, jeg gruer meg nesten litt..haha:P
Hehe.. Det er mest tanken som tar tid, det å gjøre det er ikke jobben i seg selv! Og jeg vet hvor bortgåen man kan føle seg i butikken, for det gjør jeg og :-P Er så mye fint, og jeg vet sjelden hva eller hvordan ting skal bli før jeg setter i gang.. Så egentlig helt umulig i butikken, bruker laaaang tid!
Så ønsker deg Lykke til :-)

Hehe.. Det er mest tanken som tar tid, det å gjøre det er ikke jobben i seg selv! Og jeg vet hvor bortgåen man kan føle seg i butikken, for det gjør jeg og :p Er så mye fint, og jeg vet sjelden hva eller hvordan ting skal bli før jeg setter i gang.. Så egentlig helt umulig i butikken, bruker laaaang tid!
Så ønsker deg Lykke til :)

Takk, det trenger jeg:P:D

Hvordan har det gått med handlingen i dag? :)

Rett vest for kom meg aldri på hobbybutikk:P;) Må skjerpe meg!!:P Men sett litt mer rundt på nett i det minste så vet litt mer hva jeg skal ha....viktig å møte forberedt:P haha

CIMG2400.JPG

Haha, jeg sliter:p Nå har jeg iallefall begynt på det personlige gavekortet:p Det blir dog ikke spesielt vakkert, hjeeeeelp!! hahah

Ps. Bilde skal være stående, men klarte det ikke...:p

Last edited:
Fremme må jeg ha noe mer, men hva? Tenker det må stå invitajon eller noe? Tips til hva jeg kan kjøpe...
skal skrive inni med gullpenn...

Fremme må jeg ha noe mer, men hva? Tenker det må stå invitajon eller noe? Tips til hva jeg kan kjøpe...
skal skrive inni med gullpenn...
Jeg synes det ser pent ut jeg!
Hva med å gjøre det så enkelt som å skrive "invitasjon" med gullpenn på et hvitt papir, klippe ut og lime på? Det enkle er ofte det beste :-)
Synes i hvert fall det ser veldig bra ut!

Evnt skrive "du inviteres herved.." og fortsette inni kortet.
Andre idéer kan være "personlig invitasjon". "kveldens meny". "kun for deg.." (evnt slenge på noe kallenavn på den siste der om du har). Eller så enkelt som bare "meny".

Evnt skrive "du inviteres herved.." og fortsette inni kortet.
Andre idéer kan være "personlig invitasjon". "kveldens meny". "kun for deg.." (evnt slenge på noe kallenavn på den siste der om du har). Eller så enkelt som bare "meny".

Åhh, takk...snille deg:D
Har skrevet alt inni faktisk..så er den fremsiden som er problemet mitt!
Det hørtes i grunn veldig greit ut det du sa. Kan bare bruke vanlig a4 ark kanskje? CIMG2408.JPG

Kjære dere.
Har den gleden av å invitere til 3 retters middag her hos oss i.....adr..
Dette personlige gavekortet kan benyttes når dere selv måtte ønske.
Vi gleder oss til å nyte deres selskap med god mat og drikke.
Velkommen

Også menyen på andre siden:)

Står mellom invitasjon, middagsselskap,kun for dere, personlig gavekort eller personlig invitasjon på fremsiden nå da:P

Baksiden bør vel være som den er gjerne...hm..

Veldig gøy å holde på da iallefall, selvom jeg er fersk på akkurat dette:P

Back
Topp