Ajja
Gift med forumet
hihi,okei....men du kan lage sommerfugler da og de var skjønne<3
Har ei mor som e født me strikke pinnan i hendern så eg lære derfra
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi,okei....men du kan lage sommerfugler da og de var skjønne<3
Oppskrift takk, for de var RÅFINE!!!!!Heklet sommerfugler som eg ska pynte babykurven med...
Vært veldig lite handaebeid i det siste
Vis vedlegget 33655
Har ei mor som e født me strikke pinnan i hendern så eg lære derfra
Hehe
Har du en mail adresse så kan eg sende fikk ikkje tel å legge ved bilde her på pm....Oppskrift takk, for de var RÅFINE!!!!!
Det var utrolig fint!! Kjempefint! Så gøy å kunne male så bra!Vis vedlegget 33699 jeg maler
Hva puttet du i ammeputen? Jeg har fått låne en ammepute, men liker ikke trekket noe særlig, så kunne jo bare sydd nytt trekk
Oppskrift takk, for de var RÅFINE!!!!!
Jeg kjøpte sånn kulefyll som er i slike.. Er veeldig enkelt å sy nytt trekk. Er ikke flink på glidelås så jeg har brukt borrelås slik at trekket kan tas av og vaskesHva puttet du i ammeputen? Jeg har fått låne en ammepute, men liker ikke trekket noe særlig, så kunne jo bare sydd nytt trekk
Jeg falt sånn for fargene og mønsteret i tøyet til babynestet ♥ Plagdes mye med å få inn vatten så tror jeg kommer til å bytte den ut med kulefyll etterhvert..Så kjempefine! Nydelige babynest! Jeg har selv sydd babyrede, men mitt ble litt ujevnt synes jeg, fordi vatten var helt grusom å få på plass :/
Så flink du er! Veldig fint bildeVis vedlegget 33699 jeg maler
Så flink du er!
Oj! Så utrolig bra!Tusen takk og siden vi får lov å skrye litt her så har jeg også laget denne Vis vedlegget 33760
Takk!!!!Fant den på nett igjen....
Den ligg på ellensheklekrok.blogspot.no under oppskrifte
Tusen takk og siden vi får lov å skrye litt her så har jeg også laget denne Vis vedlegget 33760
Hehe kanskje når jeg får litt mer tid nå holder jeg for øyeblikket på med babynest på bestillingDu er jo så flink å male da, så maler du på bestilling?
Ok, flinkaHehe kanskje når jeg får litt mer tid nå holder jeg for øyeblikket på med babynest på bestilling
Ble endelig ferdig med mitt "enkle og lille" prosjekt, som skulle vise seg å bli noe herk. Gjorde bare feil på feil, men til slutt ble det et helt greit Leketeppe likevel. Litt mindre enn først tenkt, men pytt sann.. Sjarmen med hjemmelaget er også litt rare sømmer
Vis vedlegget 35008
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app