I det kreative hjørnet!

Hva puttet du i ammeputen? Jeg har fått låne en ammepute, men liker ikke trekket noe særlig, så kunne jo bare sydd nytt trekk :)
Jeg kjøpte sånn kulefyll som er i slike.. Er veeldig enkelt å sy nytt trekk. Er ikke flink på glidelås så jeg har brukt borrelås slik at trekket kan tas av og vaskes ;)
Stoffet er ifra jysk.. Likte de papegøye ne så godt :)

På "mobben"

Så kjempefine! Nydelige babynest! :) Jeg har selv sydd babyrede, men mitt ble litt ujevnt synes jeg, fordi vatten var helt grusom å få på plass :/
Jeg falt sånn for fargene og mønsteret i tøyet til babynestet ♥ Plagdes mye med å få inn vatten så tror jeg kommer til å bytte den ut med kulefyll etterhvert..

På "mobben"

Sydd babynest..
Vis vedlegget 33693
Og ammepute..
Vis vedlegget 33694

På "mobben"
Så flink du er!
Vurderte å prøve meg på babynest jeg også, men har så mange andre prosjekter at jeg fant vel ut at jeg står over. Det er ikke en nødvendighet egentlig, så får nok klare oss uten.
Men hadde jeg vært like flink som deg og mange andre, så hadde jeg nok prøvd meg :)
(jeg kjøpte inn alt som trengtes til å lage den også.. haha)

Hekla meg noen knæsje bordbrikker! Måtte bare prøve ut, brukte en halvtime eller noe tenker jeg :-P
Blir litt mindre håndarbeid nå enn tidligere kjenner jeg, pga stive og litt vonde ledd :-(1381673177227.jpg

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ble endelig ferdig med mitt "enkle og lille" prosjekt, som skulle vise seg å bli noe herk. Gjorde bare feil på feil, men til slutt ble det et helt greit Leketeppe likevel. Litt mindre enn først tenkt, men pytt sann.. Sjarmen med hjemmelaget er også litt rare sømmer :-P
1381700402782.jpg

Ble endelig ferdig med mitt "enkle og lille" prosjekt, som skulle vise seg å bli noe herk. Gjorde bare feil på feil, men til slutt ble det et helt greit Leketeppe likevel. Litt mindre enn først tenkt, men pytt sann.. Sjarmen med hjemmelaget er også litt rare sømmer :p
Vis vedlegget 35008

Så kjempefint leketeppe! Synes ikke det ser rart ut i det hele tatt, sømmene ser fine ut, men når man lager det selv er man jo ofte mye mer kritisk ;)

Back
Topp