I dag er min dommedag :p

Jeg hadde ikke forventet meg bevegelser så jeg ble så glad når jeg så den viftet med armene og beina. Bare smiler :-) Også føler jeg en enorm takknemlighet!

Gratulerer begge to :) Kjekt!

Jeg hadde ikke forventet meg bevegelser så jeg ble så glad når jeg så den viftet med armene og beina. Bare smiler :) Også føler jeg en enorm takknemlighet!
Det er en helt fantastisk følelse:D lykkerus!!

Jeg hadde ikke forventet meg bevegelser så jeg ble så glad når jeg så den viftet med armene og beina. Bare smiler :) Også føler jeg en enorm takknemlighet!
Det er en helt fantastisk følelse:D lykkerus!!

Gratulerer til dere begge :D
Perfekt start på helgen :)

Gratulerer begge to :)

Fascinerende hvordan man kan være nesten like langt på vei, men fortsatt er nurkene så forskjellige. Jeg er 10+4, og tok UL sist fredag, og alle de små er jo allerede så forskjellige :) :) :)

Gratulerer så masse:) Jeg skal på UL med samboeren for første gang på tirsdag neste uke, er såå spent. 10 uker på vei i morgen om alt stemmer:):)

Gratulerer begge to :)

Fascinerende hvordan man kan være nesten like langt på vei, men fortsatt er nurkene så forskjellige. Jeg er 10+4, og tok UL sist fredag, og alle de små er jo allerede så forskjellige :) :) :)
Det har vel litt å si hvordan ul blir tatt(innvendig eller utvendig) og selve ul apparatet og kvalitet.

Back
Topp