Lykke til dette må bare bli bra må oppdatere du også <3
Håper det blir en fin opplevelse for oss begge <3 Jeg skal oppdatere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til dette må bare bli bra må oppdatere du også <3
Herlig!!!!!! En god start på helgen for oss begge <3 :-DDet gikk fantastisk Vårt lille frø <3 Ble målt til 4,3cm som tilsvarer 11+0, men holder på 10+3 foreløpig Nå er jeg så ️glad!!
Det gikk fantastisk Vårt lille frø <3 Ble målt til 4,3cm som tilsvarer 11+0, men holder på 10+3 foreløpig Nå er jeg så ️glad!!
Og her er min målt til 3,3 cm. Jeg er 10+2. Veldig aktiv. Viftet med armer og ben
Såååå gøy! Gratulerer min og sprellet et fantastisk syn!Og her er min målt til 3,3 cm. Jeg er 10+2. Veldig aktiv. Viftet med armer og ben
Det er en helt fantastisk følelse lykkerus!!Jeg hadde ikke forventet meg bevegelser så jeg ble så glad når jeg så den viftet med armene og beina. Bare smiler Også føler jeg en enorm takknemlighet!
Det er en helt fantastisk følelse lykkerus!!Jeg hadde ikke forventet meg bevegelser så jeg ble så glad når jeg så den viftet med armene og beina. Bare smiler Også føler jeg en enorm takknemlighet!
Tusen takk og masse lykke til på tirsdagGratulerer så masse Jeg skal på UL med samboeren for første gang på tirsdag neste uke, er såå spent. 10 uker på vei i morgen om alt stemmer
Det har vel litt å si hvordan ul blir tatt(innvendig eller utvendig) og selve ul apparatet og kvalitet.Gratulerer begge to
Fascinerende hvordan man kan være nesten like langt på vei, men fortsatt er nurkene så forskjellige. Jeg er 10+4, og tok UL sist fredag, og alle de små er jo allerede så forskjellige