I dag er jeg sikker på at kroppen lurer meg

Mulan

Prøver
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
I dag er jeg 11 dpo. Testen er ørlite sterkere enn i går.. Har 0 symptomer... Og er sikker på at TR kommer i morgen! Ved forrige graviditet hadde jeg symptomer dagen før tr, større og tyngre bryster og masse små nupper i pannen! Jeg er pessimist i dag:(
 
Nå må du slutte å tulle :) Man er jo gravid inntil det motsatte er bevist. Bare NYT DET!!! :-D
 
Og PANG kommer kvalmen og du skulle ønske du ikke kjente noe igjen, hihi :-D Prøv å bare nyt :)
 
Og PANG kommer kvalmen og du skulle ønske du ikke kjente noe igjen, hihi :-D Prøv å bare nyt :)
Det er vel bare sant! ;) Kommer til å være et nervevrak helt til jeg har sett hjertet dunke!:p livredd for at det skal gå galt igjen! Men må vel bare prøve å være positiv :D
 
Takk for gode ord! <3 ikke alltid like lett å komme til mannen med bekymringene! Får som oftest bare høre at "det var ikke bra"! Hihi :p
Hehe. Menn er menn. Bare prøv å slappe av og nyt det at du ikke har noen symptomer! Plutselig har du 10 av de og angrer litt på at du stresset da du ikke hadde noen ;) jeg hadde ingen symptomer med noen av jentene mine før bekkenløsningen kom i uke 20 og i uke 12 :) nyt det :D
 
Back
Topp