Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, greier virkelig ikke å forestille meg hvilken opplevelse hun har hatt i natt Men håper at den tiden hun får sin lille englegutt etterhvert vil hjelpe henne med å få bearbeidet dette en gang...Har tenkt så ille på dette helt siden i går. Stakkars alle dereTusen takk alle sammen <3 alt føles urettferdig - og jeg kan nok ikke fatte hva foreldrene går gjennom.. En liten gutt kom stille til verden i natt <3 så nå skal jeg kle på meg, så kjører jeg på sykehuset <3
Uff..Håper det kan bli en verdig og fin begravelse. I den grad man kan kalle det "fint". Skjønner veldig det blir store kontraster for deg i dag. Men håper du får se et fint lite bankende hjerte, og at du klarer å glede deg litt over det likevel. Lykke til i dag, med både det ene og det andreTusen takk der var ikke noe mening i begravelse i morgen kl 10.30, for så å gå til lege og han skal ta ul 13.30. Litt av en kontrast prøvde å bytte timen, men var ikke noe før etter nyttår da...