I dag er jeg så lei meg :(

So forferdelig. Ta godt vare på kvarandre!

Huff nå renner tårene. Kondolerer så mye. Jeg vet hvordan det er å stå på siden og ville gjøre så mye, men ikke noe man kan verken gjøre eller si som er tilstrekkelig <3 sender deg en stor klem

En mor skal ikke måtte begrave sine barn.. Det er det mest urettferdige som er.. :(
Kondolerer!
Mamma mistet sine 2 jenter i uke 38, det var en forferdelig tid for oss alle.

Tiden nå i etterkant blir utrolig vanskelig, men en gang blir det godt å se tilbake på at man fant trøst hos sine nærmeste. Ta vare på hverandre!

Så utrolig trist:( sender gode tanker og tenker på dere. Godt hun har en venninne som deg som stiller opp for henne. Klem

Så godt at hun har en venninne som deg da. <3 Er englemamma selv. Gode venner er gull verdt.

Huff! Så trist :-(

Tusen takk alle sammen <3 alt føles urettferdig - og jeg kan nok ikke fatte hva foreldrene går gjennom.. En liten gutt kom stille til verden i natt <3 så nå skal jeg kle på meg, så kjører jeg på sykehuset <3

Jeg får helt vondt inni meg- det er ikke slik det skal være <3 Stakkar alle som må oppleve et slikt grusomt mareritt. Snufs :-( Ta godt vare på hverandre!!

Tusen takk alle sammen <3 alt føles urettferdig - og jeg kan nok ikke fatte hva foreldrene går gjennom.. En liten gutt kom stille til verden i natt <3 så nå skal jeg kle på meg, så kjører jeg på sykehuset <3
Huff, greier virkelig ikke å forestille meg hvilken opplevelse hun har hatt i natt:( Men håper at den tiden hun får sin lille englegutt etterhvert vil hjelpe henne med å få bearbeidet dette en gang...Har tenkt så ille på dette helt siden i går. Stakkars alle dere:(

Helt forferdelig å lese! Kan jo begynne å lure på hva meningen med livet er når folk må oppleve slikt.... Har ikke ord, noe så trist❤️ Alle gode tanker til dere alle sammen❤️

Tusen takk ❤️ der var ikke noe mening i :( begravelse i morgen kl 10.30, for så å gå til lege og han skal ta ul 13.30. Litt av en kontrast :( prøvde å bytte timen, men var ikke noe før etter nyttår da...

Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være:( Ikke få hilse på det livet man har gledet seg så til å bli kjent med, følge, og ta vare på:(
Ta godt vare på hverandre fremover!
Goood klem til dere:Heartred

Tusen takk ❤️ der var ikke noe mening i :( begravelse i morgen kl 10.30, for så å gå til lege og han skal ta ul 13.30. Litt av en kontrast :( prøvde å bytte timen, men var ikke noe før etter nyttår da...
Uff..Håper det kan bli en verdig og fin begravelse. I den grad man kan kalle det "fint". Skjønner veldig det blir store kontraster for deg i dag. Men håper du får se et fint lite bankende hjerte, og at du klarer å glede deg litt over det likevel. Lykke til i dag, med både det ene og det andre❤️

Back
Topp