I dag er jeg så lei meg :(

treskatter

Forelsket i forumet
Min aller beste vennine sin baby døde i mors liv i natt i uke 39 :( hun reiste opp i dag tidlig da hun ikke kjente liv - og der tok de 2 ultralyder som bekreftet det verste en kan tenke seg.. Babyen var død :( jeg har vært på sykehuset hos hun i dag, og alt er bare grusomt - jeg er så lei meg.. Jeg satt senest i går kveld og kjente på sparkene til gutten jeg skulle være fadder til <3 nå blir fødselen satt i gang - og jeg skal opp å få se den lille når han er kommet ut.. Hjertet mitt blør <3

Fryktelig trist! En venninne av meg opplevde det samme, på termindagen. Det skulle ikke vært lov!!!

Å nei , så grusomt! Stakkars stakkars foreldrene, familien og dere rundt. Sender varme tanker til dere alle. Ord blir fattige i en sånn stund som dette.

Nei kjære vene:( Jeg har ikke ord...Det gjør meg så vondt lengst inn i hjertet å høre:( Slikt skal bare ikke skje...Sender deg en klem<3

Huff! Så grusomt!:-(

Masse gode tanker til dere <3

Huff, hørtes ut som et mareritt. Min værste frykt, dette skulle ikke vært lov. Helt forferdelig! :(

Sender deg en stor klem! Ta vare på venninna di og hverandre <3

Tusen takk for alle gode klemmer og tanker <3 sitter bare å venter på telefon om at gutten er født... Jeg har fulgt denne graviditeten siden hun tok testen, jeg visste det før mannen gjorde...Så dette går veldig innpå meg. Den skikkelige reaksjonen kommer vel når jeg får holde den lille engelen :( unner ikke min verste fiende dette :(

Huff så utrolig fælt :( ord blir fattige... Grusomt! Sender masse varme tanker til dere alle og spesielt venninnen din som må gå gjennom det verst tenkelige <3

Å herregud, så forferdelig! Vet ikke helt hva jeg skal si, men tenker på dere og sender dere varme tanker. Så flott at du er der for henne:Heartred

Noe så forferdelig, det må være noe av det verste som kan skje... men for en god venninne du er som stiller opp slik.

Grusomt! Kondolerer..

Så forferdelig trist.. Vet de hvorfor det skjedde? Tenk at noen må gå gjennom noe sånt..:(

Så forferdelig opplevelse :(
Klemmer sendes♡

Så forferdelig trist.. Vet de hvorfor det skjedde? Tenk at noen må gå gjennom noe sånt..:(

Nei, det vet de ikke enda.. Han sparket og alt i går kveld når jeg var hos hun, og svangerskapet har vært problemfritt. Hun har to barn fra før, og der gikk alt helt fint.. De tar nok fostervannsprøve og obduksjon for å prøve å finne det ut :(

Tusen takk for alle fine ord fra dere, det hjelper meg mye <3 nå er det bare å vente til en stille gutt kommer til verden <3

Å fy flate, noe så forferdelig trist og urettferdig!! Kjenner gråten i meg selv nå etter å ha lest dette. Stakkars familie som må oppleve et slikt mareritt. Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer <3

Last edited:
Back
Topp