I dag er det endelig UL!

Cino

Flørter med forumet
Enten så er det ett hjerte som banker, eller så er det over i dag.
Er 7+6 i dag... føler meg dårlig og trøtt om kveldene! Og tror faktisk jeg kan kjenne livmora om morgenen når blæra er full (kjenner det igjen fra de 2 andre svangerskapene.)
Tror jeg blir veldig skuffa om ting ikke er som de skal, selv om jeg er veldig godt forberedt på at det mulig er noe galt også... Har ikke gjort annet enn å vente og lure siden jeg begynte å blø 1 1/2 uke etter positiv g-test. Tida har jo blitt veldig lang da jeg ble satt 11 dager tilbake på UL hvor jeg skulle vært i uke 7...
Huff....

Lykke til! Håper du får gode nyheter :)

Lykke til:)

Takk alle sammen;) Desverre var det ingen ting å se i fostersekken:( Litt lei meg, men også glad for å ha fått svar endelig! Kroppen tror jo den er gravid, for siste hcg svar var visst på 41000, så er jo ikke rart jeg har følt meg uggen/trøtt osv...
Skal på sykehuset i morra. Noen som vet hva dem gjør med sånt der?

Takk alle sammen;) Desverre var det ingen ting å se i fostersekken:( Litt lei meg, men også glad for å ha fått svar endelig! Kroppen tror jo den er gravid, for siste hcg svar var visst på 41000, så er jo ikke rart jeg har følt meg uggen/trøtt osv...
Skal på sykehuset i morra. Noen som vet hva dem gjør med sånt der?
Å neeeei :( Så rart at hcg'en har vært så høy, er den minkende da?
Jeg var på sykehuset i går, fikk en enda grundigere gyn undersøkelse, hvis det er mulig........... Bare for å konstantere om det var bahandling som var nødvendig eller ikke. Er det tomt hos deg og livmoren sammenfaller, så gjør de visst ingenting. Har du rester, så kan de ta en utskrapning, skal visst være over på 5-10 min under narkose også er du ganske oppegående etterpå. Masse masse klemmer til deg <3

Huff ,så trist :-/ jeg har ikke vært særlig bekymret før for jeg har følt meg veldig gravid .. Veldig trøtt og sliten , og en del kvalm .men nå føler jeg meg ikke så sikker lenger ! Trodde alle symptomer forsvant ved ma..var til legen når jeg var 8+3 og da hørte han etter hjertelyd men fant den ikke .. Har jo hørt at det var litt tidlig enda men ..jeg vet jo at flere har hørt før den tid !

Uff så leit <3 Lykke til videre

Så utrolig trist! Sender deg en stor og god klem <3

Dette var trist å høre!! Blir så trist når jeg leser disse trådene :-( lykke til videre. Håper spira sitter igjen snart!!

Back
Topp