HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!

Hæææ?? Du da Meerete!! Kan da ikke bare komme inn her sånn og begynne å slenge med kjeften!!

Kjerring!! Også fra Holmlia??? HAHAHAHA!!

ORIGINAL: fruluna

Jasså septhemer, har du lyst på snoppen hans?? Skal jeg jammen si til typen din!!
For han kjenner jeg nemlig!! Veldig godt og faktisk!!!

Og jeg kjenner typen din, veldig "godt", han har bare ikke fortalt deg om oss ennå.

ORIGINAL: ~september~

Jasså septhemer, har du lyst på snoppen hans?? Skal jeg jammen si til typen din!!
For han kjenner jeg nemlig!! Veldig godt og faktisk!!!

Kunne ikke falle meg inn å ha lyst på snoppen hans! Jeg er så skummel at menn ikke tør bevege seg i mils omkrets av meg[8|][&:][:D]

Jepp jeg vet.. mannen din har sagt det til meg ser du.. At han syns du er skummel!! Han syns ikke jeg er skummel [:D][:D]

Hehe, in your face, liksom

Karmacom:  Du og jeg nå!!! Grr... Skal du fadermeg få kjenne pute i det dumme hodet ditt!!!

Skal du fadermeg få kjenne pute i det dumme hodet ditt!!!

Må desverre bli utenpå hodet ditt, du er alt for trang i nøtta til å få plass til en hel pute inni der.

ORIGINAL: Karmacom

Skal du fadermeg få kjenne pute i det dumme hodet ditt!!!

Må desverre bli utenpå hodet ditt, du er alt for trang i nøtta til å få plass til en hel pute inni der.

Skulle nok klart å få stappa en pute inn i det tomme hodet ditt!!! Bruke litt muskler vet du lille gutt!! Noe du ikke har iallefall!! Svekling!

ORIGINAL: teba

HELVETES HORER HEILE GJENGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEI ikke sove nå!! Krangle!!

*knurre*

ORIGINAL: amrs mamma

hva faen som feiler dere i dag da,er det helt klikk eller,se no å oppføre dere som de drittungene dere er

Blææææææææææææææææææ

Bruke litt muskler vet du lille gutt!! Noe du ikke har iallefall!! Svekling!

Jeg vet, musklene mine, og alt annet, visnet bort ved synet av deg

hva faen som feiler dere i dag da,er det helt klikk eller,se no å oppføre dere som de drittungene dere er

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

ORIGINAL: Meerete

Hva faan har du å si om Holmlia??? Er du fra månen eller? Jeg har sikker vært på typen din og, husker en trøtt gammal stygg jævel!
Og Holmlia skal du ikke bråke med assa! Jeg kjenner (litt for ) GODT temmelig mange skumle typer her, vbare sårrru veitdet!

Holmlia suger!!! Verste stedet ever da.. Og der bor du??? STAKKARS UNGER SOM SKAL VOKSE OPP DER!!!!

dumdideida..

En gjeng med noen stor melonhoder hele gjengen, ja for det er dere som er GJENGEN

Ps! tror ikke det er noe problem å få inn en pute heller

ORIGINAL: Karmacom

Bruke litt muskler vet du lille gutt!! Noe du ikke har iallefall!! Svekling!

Jeg vet, musklene mine, og alt annet, visnet bort ved synet av deg

Gjorde ikke det sist gang.. Og gud som jeg angrer på det!!!

Og forresten!! Slutt å rappe antall innlegg! jeg har faktisk mistet noen! Rundet 4500 i går, og nå er mange av de borte. Jævla tjuv!

abobob? abibi? *kilekile 2 år gamle amrs mamma* titt tei! aaahtitttei!! aboooo!  

ORIGINAL: mitah

En gjeng med noen stor melonhoder hele gjengen, ja for det er dere som er GJENGEN

Ps! tror ikke det er noe problem å få inn en pute heller

Reis hjem igjen til disneyverden du minnie mus!!!!  Vi trenger ikke sånne som deg her!!!

hvem suger?

snakk om å være tomme i hodet,dere suger.

Sug karmacom du så holder du kjeften din litt!!

Back
Topp