HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!

Fruluna, hør her, ihvertfall si til typen din fruluna at jeg ikke er innterressert, ett sted går grensen

Når det gjelder det bildet av ungen din, beklager, men jeg klarte ikke å redigere vekk de tingene du ville, sender deg bildet tilbake

blædi blædi amrs rams ramsy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: panterinnen

ooo tøff i trynet på avstand fruluna... gjemmer deg vel bak et tre i virkeligheten... eller du må vel kanskje det med det trynet der

Bla bla bla... Boring boring boring...

ORIGINAL: teba

veit de ka..slik oppførsel syns eg er fokasteleig,,,sitte her å slenge ut bilder i hytt og gevær,og så i tillegg sei at det er andre som ikkje ein gang kan forsvare seg?????
jævla feige puslinger...slike som dere eter eg til frokost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(]
..og dere smaker faktisk kammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(][:@][:@][:@]

kammer faktisk... smaker en kam noenting??

ååå eg er så dritaleide dissa familiebilda dine AT NÅ SPYR EG OVER HEILE DEG!!!

ORIGINAL: fruluna

ooo tøff i trynet på avstand fruluna... gjemmer deg vel bak et tre i virkeligheten... eller du må vel kanskje det med det trynet der

Bla bla bla... Boring boring boring...

traff jeg spikeren nå... dakar lille deg... hmm.. skal jeg fixe en makeover på deg???

veit de ka..slik oppførsel syns eg er fokasteleig,,,sitte her å slenge ut bilder i hytt og gevær,og så i tillegg sei at det er andre som ikkje ein gang kan forsvare seg?????
jævla feige puslinger...slike som dere eter eg til frokost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(]
..og dere smaker faktisk kammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:'(][:@][:@][:@]

kammer faktisk... smaker en kam noenting??

SYKE SYKE JÆVEL! SPISER KAMMER!!

KAMMER ER det same som HESTEMØKK ditt uintelligente vesen

ORIGINAL: Meerete

Sier du Carmacom, kutt ut selv, jeg synes IKKE du er kjekk...

lol, og det sier du:

du innrømte nettopp at du vet hvordan hestemøkk smaker [:D]

ååå doke er så treige...har dere faktisk ikkje hørt om metaforer heller?????????????????? fy for noke mindre begava folk dere er..eller er dere folk????[:-]

Er det vanlig i din verden å spise hestemøkk???? Siden du vet hvordan det smaker mener jeg...

ååå doke er så treige...har dere faktisk ikkje hørt om metaforer heller?????????????????? fy for noke mindre begava folk dere er..eller er dere folk????[:-]

er det noen som skjønner hva hun sier? eller ser dere også bare krusseduller på skjermen? ...merkelig.

er ikke så veldig inni hesteverden og bryr meg sjelden om møkka til hesten liksom.. pugger ikke navn på hestemøkk og ikke smaker jeg på det heller slik dom du... isj teba [:'(]!

Jeg er en zoombie jeg..

Er det sånn du ser ut Carmacom.. Litt kjekkere enn jeg husket fra da jeg knu---- deg!

Ha ha ha

Er det sånn du ser ut Carmacom.. Litt kjekkere enn jeg husket fra da jeg knu---- deg!

du skylder meg fortsatt penger for den gangen, du trodde vel ikke at det var bare av barmhjertighet?

jeg mener, seriøst, se på deg selv:

til og med barmhjertighet har sine grenser.

ORIGINAL: Karmacom

hehe, teba er "into" hester og hestemøkk, litt av en fetish

Og du da eselmannen!! Eller mann og mann.. Den tittelen fortjener vel ikke du akkurat..

Back
Topp