Takk for svar Fiiol! Jeg kjente eggløsning godt på lørdag, og hadde positiv test lørdag med negativ test søndag igjen. Templer ikke så kan ikke være 100% bastant, men mener sikkert at jeg har hatt eggløsning. Jeg blødde en god del under hysteroskopien også, utstyret var helt dekt av rødt blod (de måtte bruke spekel osv). Blødde en god del samme dag, men så dabbet det av jeg har satt meg i tlfkø med st Olavs, men det er nok som du sier: krøll etter ma og rester. Gleder meg til at syklusen er på stell igjenJeg hadde hysteroskopi den 5. dagen i syklusen. Jeg blødde ingenting etterpå. Jeg så at det var litt farge på vannet som ble tappet ut, men det kan være pga. litt scratching, eller rester fra mens som nettopp hadde vært, jeg vet ikke.
Jeg ville ringt til klinikken og spurt. Tror ikke det er vanlig å blø, men med tanke på at du har hatt rester etter MA, er det sikkert litt mer komplekst. Kan det ev. være at det er mensen, mtp. at syklusen sikkert ikke er helt i rute enda? Og, kan el-test ha slått ut på bittelitt hcg, pga at det fortsatt har vært litt rester? Tenker bare høyt her nå.
Sender deg en god klem. <3