Hysteroskopi

Jeg sjekket en del for et halvår siden. Da fant jeg kun Aleris (og hausken for egne pasienter), men mulig noen flere har åpnet opp for det. Stiv pris på Aleris hvertfall, 35000 :eek:
Oi det var litt av en pris :wtf:
Takk for svar Dipsy :Heartred
 
Om noen skulle lese denne tråden senere. Fant ut at C medical i Oslo utfører hysteroskopi til den nette summen av 18000,-
 
Og ja, 22000 kroner om det skulle være funn som kan fikses med kirurgisk hysteroskopi.
 
Jeg sjekket en del for et halvår siden. Da fant jeg kun Aleris (og hausken for egne pasienter), men mulig noen flere har åpnet opp for det. Stiv pris på Aleris hvertfall, 35000 :eek:
35.000??, hos spiren koster hysteroskopi 5000, jeg tok vannskanning i Porsgrunn i mai, men dem fant ikke noe så trengte ikke hysteroskopi
 
35.000??, hos spiren koster hysteroskopi 5000, jeg tok vannskanning i Porsgrunn i mai, men dem fant ikke noe så trengte ikke hysteroskopi
Spiren sa til meg i dag at de ikke utfører hysteroskopi, men at dette er noe de vurderer å begynne med litt lenger frem i tid.
 
35.000??, hos spiren koster hysteroskopi 5000, jeg tok vannskanning i Porsgrunn i mai, men dem fant ikke noe så trengte ikke hysteroskopi
Jeg fikk også beskjed om at Spiren ikke tok det når jeg sjekket. Jeg måtte forresten ta det selv om vannskanning var fin, så det kan være ulike årsaker til at de anbefaler det. De fant forøvrig en liten polypp som var vanskelig å oppdage på vannskanning :)
 
Mener klinikk Hausken har det på sin prisliste? Fra topplokket når jeg sjekket mener jeg å huske at det på på cirka 10.000? (+eventuell flybillett)
 
Mener klinikk Hausken har det på sin prisliste? Fra topplokket når jeg sjekket mener jeg å huske at det på på cirka 10.000? (+eventuell flybillett)
Ja se der fant jeg prisliste, men de har ennå ikke svart meg på mail om de tar inn pasienter utenifra. Dispy fikk jo beskjed om at de kun utførte dette på egne pasienter. Screenshot_20211124-114040_Chrome.jpg Screenshot_20211124-114044_Chrome.jpg Screenshot_20211124-114050_Chrome.jpg
 
Du kan jo ta en spansk en om at du har vært gjennom offentlig og privat, og vurderer nå hausken, men før du evt vil gå inn på en avtale trenger du å forsikre deg om det er vits med hysterskopi
Den var fin. Liker spanske for å få det man ønsker/trenger :)
 
Back
Topp