Oi det var litt av en prisJeg sjekket en del for et halvår siden. Da fant jeg kun Aleris (og hausken for egne pasienter), men mulig noen flere har åpnet opp for det. Stiv pris på Aleris hvertfall, 35000
Takk for svar Dipsy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi det var litt av en prisJeg sjekket en del for et halvår siden. Da fant jeg kun Aleris (og hausken for egne pasienter), men mulig noen flere har åpnet opp for det. Stiv pris på Aleris hvertfall, 35000
St Olavs har relativt kort ventetid, så kanskje det er verdt å be om henvisning dit?Heisann.
Noen som vet hvilke private klinikker her i landet som tilbyr hysteroskopi? Og eventuelt ca pris?
Takk for tipsSt Olavs har relativt kort ventetid, så kanskje det er verdt å be om henvisning dit?
35.000??, hos spiren koster hysteroskopi 5000, jeg tok vannskanning i Porsgrunn i mai, men dem fant ikke noe så trengte ikke hysteroskopiJeg sjekket en del for et halvår siden. Da fant jeg kun Aleris (og hausken for egne pasienter), men mulig noen flere har åpnet opp for det. Stiv pris på Aleris hvertfall, 35000
Spiren sa til meg i dag at de ikke utfører hysteroskopi, men at dette er noe de vurderer å begynne med litt lenger frem i tid.35.000??, hos spiren koster hysteroskopi 5000, jeg tok vannskanning i Porsgrunn i mai, men dem fant ikke noe så trengte ikke hysteroskopi
Jeg fikk også beskjed om at Spiren ikke tok det når jeg sjekket. Jeg måtte forresten ta det selv om vannskanning var fin, så det kan være ulike årsaker til at de anbefaler det. De fant forøvrig en liten polypp som var vanskelig å oppdage på vannskanning35.000??, hos spiren koster hysteroskopi 5000, jeg tok vannskanning i Porsgrunn i mai, men dem fant ikke noe så trengte ikke hysteroskopi
Ja se der fant jeg prisliste, men de har ennå ikke svart meg på mail om de tar inn pasienter utenifra. Dispy fikk jo beskjed om at de kun utførte dette på egne pasienter.Mener klinikk Hausken har det på sin prisliste? Fra topplokket når jeg sjekket mener jeg å huske at det på på cirka 10.000? (+eventuell flybillett)
Ja se der fant jeg prisliste, men de har ennå ikke svart meg på mail om de tar inn pasienter utenifra. Dispy fikk jo beskjed om at de kun utførte dette på egne pasienter. Vis vedlegget 371933 Vis vedlegget 371934 Vis vedlegget 371935
Ja der sier du noe. Det var ikke dumtDet er vel bare en utredning som skal til for å bli pasienter der? I såfall kan det kanskje lønne seg uansett, om billigste pris andre steder er 18kr.
Ja der sier du noe. Det var ikke dumt
Den var fin. Liker spanske for å få det man ønsker/trengerDu kan jo ta en spansk en om at du har vært gjennom offentlig og privat, og vurderer nå hausken, men før du evt vil gå inn på en avtale trenger du å forsikre deg om det er vits med hysterskopi