Hysterisk? :|

Håper alt går bra. Her var alt rolig i 2 dager. Det var ekkelt. Men er jo fra uke 24 vi må kjenne hver dag.

Jeg tenkte at hvis Det ikke var bevegelse skulle jeg prøve med doppler når jeg kom hjem og ringe lege. Men da startet hun på turen hjem.. Men er jo helt grusomt.

Hei dere!
Jeg har sovet og sovet siden i går kveld, hentet meg inn igjen etter mange dager uten nattesøvn[emoji17]

Snakket med føden i går, var inne og hørte på hjertelyden til lille [emoji173]️
I dag er det litt aktivitet igjen [emoji1374][emoji173]️
Aldri vært så lettet i hele mitt liv altså..[emoji173]️

Er fryktelig engstelig for alt i dette svangerskapet, det er ikke noe kjekt altså. Men nå var det heldigvis falsk alarm..

Hei dere!
Jeg har sovet og sovet siden i går kveld, hentet meg inn igjen etter mange dager uten nattesøvn[emoji17]

Snakket med føden i går, var inne og hørte på hjertelyden til lille [emoji173]️
I dag er det litt aktivitet igjen [emoji1374][emoji173]️
Aldri vært så lettet i hele mitt liv altså..[emoji173]️

Er fryktelig engstelig for alt i dette svangerskapet, det er ikke noe kjekt altså. Men nå var det heldigvis falsk alarm..
Så godt å høre. [emoji173] Min erfaring er at man dessverre blir mer bekymret for hvert svangerskap, særlig om det har skjedd ting i foregående svangerskap.

Så godt å høre. [emoji173] Min erfaring er at man dessverre blir mer bekymret for hvert svangerskap, særlig om det har skjedd ting i foregående svangerskap.

Det er nok sikkert noe i det ja. En venninne sa til meg at når man først har fått barn så blir man mye mer engstelig neste gang man er gravid fordi man vet hva man kan miste og hva som står på spill om det skulle være noe.

Back
Topp