Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Maling og hårfarging er trygt så lenge du ikke maler med oljebasert maling. Vannbasert er trygt. Farge håret er også helt greit, då lenge det er noe du ikke gjør hver ukeJeg bruker ikke stylingprodukter i håret, men brukte det også skjeldent før jeg ble gravid.
Rengjør som vanlig men er nøye med luftig.
Maling og hårfarging anbefales ikke å gjøre mens man er gravid, så holder meg helt unna denslags. Syns heller ikke det er noe stort offer for barnet mitt.
Maling og hårfarging er trygt så lenge du ikke maler med oljebasert maling. Vannbasert er trygt. Farge håret er også helt greit, då lenge det er noe du ikke gjør hver uke![]()
Jeg puster inn hårfarge 8 timer PR dag, 5 og 6 dager i uken. Har gjort det med de to første, og gjør det med Nr 3. Har det rent på kjøkken og bad, med både jif og klor .
Me too! Dropper vinglasset lørdagskveldene og har sluttet med snus! Ellers er alt som normalt - godt det ikke bare er meg!Jeg lever som jeg levde før jeg ble gravid.
Eneste er at jeg har sluttet å røyke og drikke alkohol.![]()
Orker ikke sånn stress og mas at jeg ikke kan gjøre ditt og ikke datt
Men det er opp til hvermansen så klart.![]()
Helt klartMan må jo leve også ;-)
Samme her!Me too! Dropper vinglasset lørdagskveldene og har sluttet med snus! Ellers er alt som normalt - godt det ikke bare er meg!
Samme herNei, det der er jeg ikke redd for.
Men jeg dropper å pusse opp, male, drikke vin, snuse, spise spekeskinke, myke oster Osv Osv.Det "vanlige".