Hyppige regelmessige kynnere..

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
I kveld har jeg hyppige regelmessige kynnere igjen. kynnerne kommer ca hvert 5-10 minutt.

Jeg har hatt dager tidligere som denne.

Er det sånn at de plutselig slår over til å bli veldig vonde når det er rier eller hva?

Jeg har 13 dager igjen til termin og har hatt masse stikkinger og nedpress de siste ukene. Lurer veldig på når og hvordan det blir når det går over i fødsel. Vil noen dele erfaringer?

Jeg har hatt det sånn i tidligere svangerskap.. Det var og slik forrige fødsel startet.. Merket de forandret litt karakter og ble etterhvert sterkere.. De kom også
Med bare 4 min mellomrom ;)

Ja, det er typisk at det starter sånn, og så blir det vondereog vondere. Og mer regelmessig. Så sprer gjerne smertene seg også, her har det vært vondt både mage, rygg og nedover lårene når riene har satt i gang.

I kveld har jeg hyppige regelmessige kynnere igjen. kynnerne kommer ca hvert 5-10 minutt.

Jeg har hatt dager tidligere som denne.

Er det sånn at de plutselig slår over til å bli veldig vonde når det er rier eller hva?

Jeg har 13 dager igjen til termin og har hatt masse stikkinger og nedpress de siste ukene. Lurer veldig på når og hvordan det blir når det går over i fødsel. Vil noen dele erfaringer?
Hvordan gikk det? :)

Æsj, alt har roet seg helt ned :( hva med deg?

Så kjedelig! Nei er rolig her også. Har kosa litt i kveld, og kjente noen sterke kynnere med en gang etterpå, så jeg håper jeg våkner i natt med smerter :p hehe!

Ja :D termin 12 juni :) begynner å bli mildt sagt lei og fortvilet. Vil ha kroppen min for meg selv. Masse væske :(
Jeg og.. så utålmodig!
Har vært ganske heldig denne gangen, har omtrent ikke noe vann i kroppen. Bruker enda forlovelsesringen :)

Men bekkenet gjør meg sprø.. kunne vært myyye værre, så sånn sett er jeg fortsatt ganske heldig :p hehe..

Jeg og.. Vonde sådan.. Men så plutselig når man begynte få håp om fødsel så roet det seg :(

Mine kynnere resulterer i mest ubehag øverst i magen. I følge jm vil smertene være lengre ned i magen og i ryggen. Det jeg husker fra sist fødsel er vel smertene i ryggen. Men det meste av det vonde er heldigvis glemt :)

Mine kynnere resulterer i mest ubehag øverst i magen. I følge jm vil smertene være lengre ned i magen og i ryggen. Det jeg husker fra sist fødsel er vel smertene i ryggen. Men det meste av det vonde er heldigvis glemt :)

Mine kynnere starter øverst presser
Nedover i i magen press i ryggen og gir nedpress..

Back
Topp