Hyppige kynnere.

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Men få av de er vonde. Kan jeg få dem til å bli rier? Termin i morgen. Veldig klar :P ikke se på lengden fordi noen har jeg bare trykker start på for å registrere at magen var hard der. De er +- 1min. Samt at det er mulig noen ikke er blitt registrert pga jeg har holdt på med noe og ikke kjent dem.

Vedlegg

• 1433700574843.jpg
    1433700574843.jpg
    76 KB · Visninger: 66
De kommer både når jeg går og når jeg ligger på sofaen. Tenkte å gå en tur til nå straks, samt sengekos når ungene er lagt.

Sliter mye m dette selv. Har desverre ingen råd. Har godt av å på i over 1 uga, og godt m murring i magen uten stans siden i går kl. 14.. Håper d snart starter for oss begge :-). Masse lykke til:-)

Jeg fikk vite av jm på føden at om man er i tvil på om man har rier eller kynnere, så kan man tenke sånn at rier kjenner man stort sett uansett hva man holder på med, og ingen ting hjelper på å få de bort, mens en kynner godt kan gi seg om du snur på deg eller noe sånt. :) husker at når jeg nærma meg med storebror og begynte å få mye vondt så gikk jeg mye tur i håp om at det skulle gi seg - noe som bare gjorde det værre, og vips så var fødselen i gang to dager etter :)

Sluttet etter gåturen :(

Æsj :( kan jo fort ta seg opp i natt da, man vet aldri ;)

Satse på det. Men var ikke moden når jeg var hos jordmor i dag. Tross 3.fødsel,kynnere, modningsakunpunktur og sex hver dag!! Åårrh. Men jordmor fikk tøyd litt inni der. Så håper det får noe effekt

Back
Topp