Hyppige dobesøk...

Hyppig vannlating, er det et tegn på uvi?? Går på do heeeele tiden :( Var hos jm i dag å fikk utslag i urinen og jm sa at jeg kanskje har uvi, så må inn med ny urinprøve til legen i morgen. Jeg har aldri hatt uvi før, men har hørt at det skal svi når man tisser, men jeg kjenner ingenting da.
Har hatt 4-5 uvi i dette svangerskapet, 1-2 ganger merket jeg det selv. De andre gangene har jeg ikke merket noe :-)

Hyppig vannlating, er det et tegn på uvi?? Går på do heeeele tiden :( Var hos jm i dag å fikk utslag i urinen og jm sa at jeg kanskje har uvi, så må inn med ny urinprøve til legen i morgen. Jeg har aldri hatt uvi før, men har hørt at det skal svi når man tisser, men jeg kjenner ingenting da.

Jeg fikk også utslag i urinen og måtte levere ny prøve. Hadde ikke uvi og som jm sa så var det nok bare det at jeg hadde hatt mye utflod på mårran :) Hu spurte om jeg hadde vaska dåsa før jeg tissa i glasset, noe jeg ikke hadde gjort siden jeg ikke har gjort det tidligere og det aldri har blitt nevnt før at man skal gjøre det :s

På sykehuset sa de at jeg skulle tisse litt først før jeg tissa i koppen slik at det ble litt "renere". Pleier å dusje om morgen når jeg står opp så er uansett ren da men :p

Jeg fikk også utslag i urinen og måtte levere ny prøve. Hadde ikke uvi og som jm sa så var det nok bare det at jeg hadde hatt mye utflod på mårran :) Hu spurte om jeg hadde vaska dåsa før jeg tissa i glasset, noe jeg ikke hadde gjort siden jeg ikke har gjort det tidligere og det aldri har blitt nevnt før at man skal gjøre det :s
Det visste jeg at man skal gjøre, så vasket meg nedentil før jeg tisset i glasset, men har jo hatt ekstra utflod i det siste, så kanskje derfor jeg fikk utslag. Hmmm... Urinprøven jeg leverte i dag syntes jeg selv så veldig fin ut(fin og klar farge), så håper jeg ikke har uvi.

Når man er gravid kan symptomene på uvi være annerledes enn ellers :)

Det visste jeg at man skal gjøre, så vasket meg nedentil før jeg tisset i glasset, men har jo hatt ekstra utflod i det siste, så kanskje derfor jeg fikk utslag. Hmmm... Urinprøven jeg leverte i dag syntes jeg selv så veldig fin ut(fin og klar farge), så håper jeg ikke har uvi.

Krysser fingrene for at du ikke har det! :)

Mye do besøk om dagen her også! Føler blæra aldri blir tom.. :eek: Ganske vanlig mot slutten da, men veldig ubehagelig :p
Jeg også har vært masse på do i den siste uken , spes nattan og det har kommet masse ut . ( aner ikke hvor alt kommer i fra ) så måtte jeg til sykehuset pga sterke smerter , da var det nyrestein som kom ut derfor tisset jeg mye sa legen der . Det ble rolig 2 dager/netter nå men så var jeg og snudde gutten i går på sykehuset siden han var i sete . Og jeg har ikke sovet i natt pga tissing og masse rart som skjer i magen og underlivet . Kjenner plutselig at jeg er gravid . Er forskjell på seteleie og med hodet ned .

Back
Topp