Hyppige dobesøk...

Mortilprins

Elsker forumet
Heh, flere enn meg her som springer ut og inn på do om dagene?:p muligens ekkel info, men kan gå på do fordi jeg er tissetregt og etter det må jeg gjøre nummer 2, forså å tisse igjen!! Skjedd hvertfall 6-7 ganger siden jeg la meg isted :p

er forresten 34+1 idag og bare noen dager til jeg regnes som høygravid! :D tiden har gått fort!

Har opplevet å måtte sette meg ned igjen etter håndvask, enten fordi jeg glemte å tisse, eller så må jeg tisse igjen :rolleyes: men ikke så ofte som deg! :eek:

Tisser veldig mye oftere nå, og etter å ha vert ganske tregn i magen i mange mnd, gjør jeg nummer 2 nesten daglig. Oppe et par ganger om natta å tisser, ellers skal det veldig lite drikke til på dagtid før jeg må på do flere ganger :/
Urinprøvene er fine, så er nok bare trykket fra hodet der nede :P

Tisser veldig mye oftere nå, og etter å ha vert ganske tregn i magen i mange mnd, gjør jeg nummer 2 nesten daglig. Oppe et par ganger om natta å tisser, ellers skal det veldig lite drikke til på dagtid før jeg må på do flere ganger :/
Urinprøvene er fine, så er nok bare trykket fra hodet der nede :P

Ja her skal det lite drikke til for at jeg må tisse mye på dagtid, men på fredag sa jm at lillegutt ligger med hodet godt ned i bekkenet så er vel presset fra det :o

Ja, helt til jeg tok urinprøve hos jordmor på vanlig kontroll. Uvi! Så etter å ha tatt noen doser antibiotika så lettet det på tissingen.. Nå går jeg ofte, men ikke på langt nær så ofte..

Ikke så ofte som TS, og ikke så ille på dagtid, men på NATTEN er det helt grusomt. Løper tur-retur gudene vet hvor mange ganger, utrolig slitsomt!:shifty:

Eg står opp 5-6 ganga kvar natt for å gå på do, skikkelig irriterande å ikkje få sove meir enn litt over en time i strekk...

Hyppig vannlating, er det et tegn på uvi?? Går på do heeeele tiden :( Var hos jm i dag å fikk utslag i urinen og jm sa at jeg kanskje har uvi, så må inn med ny urinprøve til legen i morgen. Jeg har aldri hatt uvi før, men har hørt at det skal svi når man tisser, men jeg kjenner ingenting da.

Går mye på do!! Har i det siste begynt å stå opp gjerne 2-3 ganger på natten for å tisse. Irriterende.. :p jeg tror ekstra toalett besøk skyldes ekstra press på blæren. Men skal til jordmor på torsdag, da får jeg sjekket urin..

Mye do besøk om dagen her også! Føler blæra aldri blir tom.. :o Ganske vanlig mot slutten da, men veldig ubehagelig :P

Back
Topp