Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Det hjalp ekstremt mye på formen min å få profesjonell hjelp og hvilt ut skikkelig noe eg aldri fikk hjemme siden jeg bare kastet opp og ikke fikk i meg væske.Sniker fra oktober
Var innlagt to perioder i forrige svangerskap pga hyperemesis. Var helt i kjelleren første gang (uke 17/18) med vekttap på -15kg. Jeg klarte ikke å gå og ble kjørt i rullestol i 3 dager. Andre gang (uke 23/24) hadde jeg lavere terskel for å ta kontakt og oppholdet ble ikke like langt, heldigvis. Ved andre innleggelse fikk jeg Zofran og da, endelig, sluttet jeg og kaste opp! Har gått på disse siden uke 10 i dette svangerskapet pga. hyperemesis nok en gang. Heldigvis bare mistet 5 kg så langt. Jeg tåler bare ikke å gå gravid, tydeligvis
Selv om det passer dårlig med innleggelse, så ville jeg vurdert det. Er mye bedre å få litt hjelp noen dager og komme seg ovenpå, i stedet for å ende opp som totalt hjelpesløs. Har du blitt tilbudt noen form for medikamenter? Jeg ville så absolutt ha nevnt Zofran for legen dersom du ikke har blitt tilbudt. Mulig du må innom sykehuset før du kan få medisinen første gang, da ikke mange allmennleger kjenner til bruken av denne medisinen hos gravide. Lykke til!![]()