Tror jeg har det.. ikke sikker!
Jeg sliter nå innmari med kvalme og spying :/ har vært liggende no i over ei uke å ting blir ikke bedre.
Har Afipran som ikke funker..ingen råd funker. :'(
Så fort jeg får i meg mat bli jeg kvalm, å kvalmen blir værre å værre fram til jeg kaster opp.
Formen er like ille etter jeg har kastet opp også.. :/
Så jeg er kvalm 24/7 og all mat å drikke bli kastet opp..læll om jeg kan holde på det i 2-3timer.
Er ondt å ligge kvalm hele tiden og magen knyter seg.
Legen hjelper ikke noe..
fikk kunn ett skriv OM svangerskapskvalme
jøss..
Er så sliten no og lei.. bli deppa av å ligg døgne rundt å ikke få levd normalt.
Sover utrolig mye nå, siden jeg er så utslitt..
Er dette hypermessig?
Har 2 svangerskap bak meg (annen BF) og med de så kastet jeg opp i 5 mnd, men formen var bra innimellom på dagene.. ble litt kvalm, kastet opp og var i fin form..slik var svangerskapene sist( 2007 og 2008 ).. helt overkommelige sv.skap den gang.
Denne her gangen er jeg sengeliggende å spyr/kvalm HELE tiden :'(
---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
Jeg sliter nå innmari med kvalme og spying :/ har vært liggende no i over ei uke å ting blir ikke bedre.
Har Afipran som ikke funker..ingen råd funker. :'(
Så fort jeg får i meg mat bli jeg kvalm, å kvalmen blir værre å værre fram til jeg kaster opp.
Formen er like ille etter jeg har kastet opp også.. :/
Så jeg er kvalm 24/7 og all mat å drikke bli kastet opp..læll om jeg kan holde på det i 2-3timer.
Er ondt å ligge kvalm hele tiden og magen knyter seg.
Legen hjelper ikke noe..
Er så sliten no og lei.. bli deppa av å ligg døgne rundt å ikke få levd normalt.
Sover utrolig mye nå, siden jeg er så utslitt..
Er dette hypermessig?
Har 2 svangerskap bak meg (annen BF) og med de så kastet jeg opp i 5 mnd, men formen var bra innimellom på dagene.. ble litt kvalm, kastet opp og var i fin form..slik var svangerskapene sist( 2007 og 2008 ).. helt overkommelige sv.skap den gang.
Denne her gangen er jeg sengeliggende å spyr/kvalm HELE tiden :'(
---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆