Hyggetråd

Jeg ble sykemeldt 100% i dag og skal være det til permisjonen starter. Så nå tror jeg det kommer litt krefter og ork og lyst til litt redebygging hjemme. Baby sparker og ting ser bra ut sier JM. :)
Godt du lytta te kroppen! Da e tungtvann på slutten... huska eg slappa mykje bedre av når eg blei Sm for 2 veke siå! No e da jo ikkje berre ein sjøl ein må ta vare på. Plutselig kan jo bebi komma so e greit å få ordna te litt på rommet og med kle! Gler meg te me har fått opp klesskap so eg kan begynna å vaska og legga på plass kle!
 
Uke 37 +4 idag så det meste starter å bli tungt, men i dag var jeg i 75 årslag til min morfar.
Utrolig deilig å få pyntet seg med kjole, ordnet håret litt mer enn bare en hestehale og fått sminket seg skikkelig (noe som jeg ikke har gjort på ett par uker). Fikk mange komplimenter og hadde en kjempe fin kveld med familien :happy:
 
Uke 37 +4 idag så det meste starter å bli tungt, men i dag var jeg i 75 årslag til min morfar.
Utrolig deilig å få pyntet seg med kjole, ordnet håret litt mer enn bare en hestehale og fått sminket seg skikkelig (noe som jeg ikke har gjort på ett par uker). Fikk mange komplimenter og hadde en kjempe fin kveld med familien :happy:
Ja da e kjekt å pynta seg å komma seg ut litt! Og ikkje minst få litt hyggelige komplimenter :)
 
Uke 37 +4 idag så det meste starter å bli tungt, men i dag var jeg i 75 årslag til min morfar.
Utrolig deilig å få pyntet seg med kjole, ordnet håret litt mer enn bare en hestehale og fått sminket seg skikkelig (noe som jeg ikke har gjort på ett par uker). Fikk mange komplimenter og hadde en kjempe fin kveld med familien :happy:
Så herlig!:)
 
Kryss i taket! Eg har sove frå midnatt te no kl06.00 uten å våkna for å måtta tissa ein einaste gong! Noko eg har gjort minst 4 gonga i detta tidsrommet den sista tiå.. hadde da ikkje vore for mannen sin alarm kan da henda eg hadde sove endå. Men no ska da sovast vidare :) :)
 
Back
Topp