Hyggetråd

Evis84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2016
Julikulene 2020
fant ikkje noko hygge/Jubeltråd på dei 10 fyste sidene her. Tenkte i desse dagar dar det meste er tungt, me e litt leie osv så kan da vera kjekt å komma med nokon hyggelige ting frå kvardagen vår:happy:

Min hyggelige ting i dag e at me va på spa weekend i helgå med total avslapning, spa, basseng, Go mat og kjærastetid:smiley-bounce016
Godt å ha ei sånn helg no før siste innspurt sette inn! Samt at da berre e 4 veke te termin :happy:
 
fant ikkje noko hygge/Jubeltråd på dei 10 fyste sidene her. Tenkte i desse dagar dar det meste er tungt, me e litt leie osv så kan da vera kjekt å komma med nokon hyggelige ting frå kvardagen vår:happy:

Min hyggelige ting i dag e at me va på spa weekend i helgå med total avslapning, spa, basseng, Go mat og kjærastetid:smiley-bounce016
Godt å ha ei sånn helg no før siste innspurt sette inn! Samt at da berre e 4 veke te termin :happy:

Det hørtes helt nydelig ut med spa helg :)
 
Min yngste er feberfri og kan gå i bhg i morra. :)
Jeg har vært i samtale hos JM pga fødselsangst og det gjorde godt.
I morgen blur vaskemaskien endelig fikset og jeg kan for alvor gjøre klart til babyen :D
 
Idag har jeg og mannen kost oss med deilig middag. Det må nevnes spesielt etter flere mislykkede middager på rad. Mister litt motet da kjenner jeg. Men idag var det godt, så seier!
 
Min yngste er feberfri og kan gå i bhg i morra. :)
Jeg har vært i samtale hos JM pga fødselsangst og det gjorde godt.
I morgen blur vaskemaskien endelig fikset og jeg kan for alvor gjøre klart til babyen :D
So godt å få ein samtale med jm! Da nerma seg jo no! So godt å få opna seg litt!
Samma her, denna vekå kan eg endelig beg å vaska babykle og beg å gjera klart:happy: tiå går virkelig fort no, plutselig sitte me her med eit lite nurk i armane:dummy1::dummy:
 
Idag har jeg og mannen kost oss med deilig middag. Det må nevnes spesielt etter flere mislykkede middager på rad. Mister litt motet da kjenner jeg. Men idag var det godt, så seier!
So digg! Viktig å kosa seg med kjærasten denna tiå før da braka laus :happy:
 
I dag skal jeg først på kafé besøk med et vennepar, så er det frisør time som avsluttes med lunsj med ei venninne :) Blir så godt! Å best av alt, det hindrer denne vaskinga litt (veldig rede bygge modus om dagen).
 
I dag skal jeg først på kafé besøk med et vennepar, så er det frisør time som avsluttes med lunsj med ei venninne :) Blir så godt! Å best av alt, det hindrer denne vaskinga litt (veldig rede bygge modus om dagen).
So godt å gjera litt anna! Eit frisør besøk e jo godt no før bebi kjeme!
 
Vært hos frisøren! Det var godt å få gjort nå før lillebror kommer :D
 
Jeg ble sykemeldt 100% i dag og skal være det til permisjonen starter. Så nå tror jeg det kommer litt krefter og ork og lyst til litt redebygging hjemme. Baby sparker og ting ser bra ut sier JM. :)
 
Back
Topp