Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Trodde det var høyere takhøyde her. For det meste var det jo en ok diskusjon. Laaangt ifra det verste jeg har sett i løpet av mine ti år her inne. Og ja, savner en begrunnelse.
Så synd da. Jeg begynte jo akkurat å få til en dialog.
Da burde kanskje permisjonslutt og inntekt stenges også. Det ble jo krangling der og.
Ja, og diskusjonene om pris på julegaver i desember... Husker diskusjonene om amming VS flaske. De fleste av dem ble vel ikke stengt de heller selv om det ble ganske hett![]()
Veldig tåpelig ja!
kanskje fordi det ble så utenfor opprinnelig tema- kanskje man kan starte ny tråd om tema bondeopprører yay eller nay.
Matnyttig....spot onDen tråden var ikke matnyttig uansett. Retorikk, fokus, osv helt på bærtur. Den ene siden er ikke bra nok eller kan ikke gjøre noe somhelst riktig «og dette er beviset på det» og den andre siden trigges til å gå i forsvar. De som prøver å gjøre en liten forskjell blir totalt oversett. Grenser til fanatisme. Som igjen ikke er godt for noe. Man må virkelig se på egen fremgangsmåte hvis man må i krig hver gang man faktisk prøver å gjøre noe godt for dyrene. Det skal ikke være nødvendig. Change focus så man kan få et annet resultat. Noe annet er galskap. «Og dette er beviset på det»
Gi motparten en plattform, vær ydmyk. Så kommer man myyye lenger enn å bare krangle.

Enig , det var mye dårlig debattstil i den tråden , så skjønner den ble stengt , mulig det er som på andre forum, stenges for moderering PG åpnes igjen senereHvis man ser tonen tråden tar er det ganske tydelig, syns jeg... men en begrunnelse fra de som stenger hadde jo vært greit.