HVORFOR????

Elisabeth87

Gift med forumet
Ja, så enkelt er spørsmålet i dag:

Hvorfor blir man kvalm/kaster opp når man er gravid? Det er såååå unødvendig!! :mad:

Håper så godt jeg kan på å berge unna denne gangen! :-D
Med Kristoffer ble jeg så dårlig at legen ville legge med inn på sykehuset for å få næring via intravenøst! :confused:
Jeg blånektet, fikk stikkpiller(kvalmedempende), som jeg tok EN av, og dermed sluttet jeg å kaste opp! :-D tilfeldig eller ikke, jeg håper det var tablettene som var så effektive på meg,slik at jeg har de i bakhånd denne gangen :D :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg er nå så kvalm at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre:/ det verste jeg gjør er å kaste opp, så får håpe det ikke blir slik hver dag:/ skjønner nå hvor utrolig heldig jeg har vært med de to andre!!:)

<3 08.03.15 <3

jeg sliter med etterdønninger av omgangsyken enda, (magen ikke helt stabil). TROR ikke eg har blitt kvalm pga graviditet enda, men innimellom begynner eg å lure... Men har vel ikke pleid bli d før uke 6 før, så har 1-2 uker igjen før d slår til ;)

Jeg er helt slått ut av kvalmen. Og jeg er alene med to unger i to uker og det tar på. Går med seaband, men da forstår jo alle at jeg er gravid.

Jeg er helt slått ut av kvalmen. Og jeg er alene med to unger i to uker og det tar på. Går med seaband, men da forstår jo alle at jeg er gravid.
Fungerer seaband? vurderer kjøpe en sånn hvis kvalmen blir som sist.... :)

Fungerer seaband? vurderer kjøpe en sånn hvis kvalmen blir som sist.... :)

Jeg syns de funker! :)
Til en viss grad da.. funker ikke når jeg henger over doskåla å spyr :p
(Forrige sv.skap)
Tar de på når kvalmen kommer sigende sakte men sikkert ;)

Jeg syns de funker! :)
Til en viss grad da.. funker ikke når jeg henger over doskåla å spyr :p
(Forrige sv.skap)
Tar de på når kvalmen kommer sigende sakte men sikkert ;)

er så greit med forum der man får andre sine erfaringer :D

Kvalmestillende funket ikke på meg sist, kastet opp 4-6 ganger hver dag i 11 uker.. Virkelig et mareritt! Lovet meg selv at A skulle bli enebarn, men nå sitter jeg her med liten spire da! <3 Angrer ikke et sekund, bare x fingrene for mine plager denne gangen! :)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Back
Topp