mammen t daniel
Gift med forumet
hvorfor er det så utrolig vanskelig å komme over noen som har behandlet en verre enn dritt under skoen? jeg vet jo at sjansen for at han forandrer seg er lik null, at han har behandlet meg dårligere enn noen andre har gjort. likevel, jeg savner han så det gjør vondt langt inn i meg. jeg savner den jeg var sammen med han, ja, alt egentlig... og det hjelper ikke så mye at alle sier at jeg er heldig som kom meg unna, at han ikke er verdt noe av det jeg føler, at jeg burde være rasende på han for måten han har behandla meg på, jeg er ikke sint. og jeg kan vel bare erkjenne at dersom han hadde tatt kontakt og sagt at han angret og ville ha meg hadde jeg ikke vært vanskelig å overtale, selv om jeg vet at det ikke hadde vært smart.
den første mannen jeg slipper fullstendig innpå meg på 4 år, som jeg, for første gang i mitt liv, blir hodestups head over heals forelsket i nesten umiddelbart viser seg å være tidenes drittsekk... hurra for meg, jeg vet jammen meg å finne dem
vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget jeg, litt frustrasjon som måtte ut antar jeg
den første mannen jeg slipper fullstendig innpå meg på 4 år, som jeg, for første gang i mitt liv, blir hodestups head over heals forelsket i nesten umiddelbart viser seg å være tidenes drittsekk... hurra for meg, jeg vet jammen meg å finne dem
vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget jeg, litt frustrasjon som måtte ut antar jeg