HVORFOR?

Ååå, kjenner godt igjen den der jaaa...
Ikke bry deg om det du snuppa! Du er fantastisk uansett hvilke kommentarer folk slenger til deg <3
Og som mange andre her sier, er jo naturlig å ha litt mage etter at man har fått barn.. Dessuten er det også mange andre årsaker til at folk har litt ekstra på kroppen, så syns folk skal passe seg litt med å komme med slike kommentarer jeg..! [:)]

Jeg har en kusine som er vannvittig frekk, dagen etter jeg hadde født kom hun opp på sykehuset og det første hun sa var: Du har jo mage fortsatt[:(][:(]

Jeg sliter fortsatt med 10 kilo for mye og sist lørdag var vi på fest sammen så sier ho alltid ting som bolla, kjukka osv[:(][:(]

bunaden min henger hjemme hos mamma og de, og når jeg var der og greide å trykke med nedi den så lo mamma og sa "haha nei du ser jo ut som en bolle jo!!!!"
ehh jo takk......

Har en morfar som er slik jeg[:'(] Kan komme med kommentarer som - "du må ikke spise kaker du, for du er feit nok". Eller som ei uke fødselen "er du sikker på at det ikke er igjen en inni der?"[:(]

æsj, direkte frekt!! jeg blir så sint og lei meg på andres vegne, når noen slenger noe sånt no[:'(]
selv har jeg ikke opplevd det så mye, men vet det sårer!! husler bare den ene dagen (merk 2dager etter fødsel) kommer pappa og spør om ikke de har glemt en til der inne? og tanta mi + kusine mente at jeg fortsatt så ut som gravid, og begynte å riste på hodet!!!!! ikke bra!! du må komme deg fort ned igjen![&:][:@][:@]
wtf tenkte jeg??? er det mulig å si sånt til ei som nettopp har født?

Det er ikke så kult å høre nei.

Jeg var med farmoren min til en klesbutikk en gang. Samtalen mellom farmor og hun som jobbet der (som farmor var i fjern slekt med) gikk som følger:
Farmor-Nei, nå hadde du lagt på deg!
Damen - Neeei, jeg har nå alltid sett sånn ut.
Farmor - Nei, jeg ser det, nå hadde du lagt deg ut

Farmor var min helt, men da trodde jeg skulle dø på meg[&:][:D][:D]

Hun var forresten ikke slank selv, og kunne fortelle meg at jeg har arvet hennes tjukke lår. Ja, takk for deeet[:D]

Jeg får høre det motsatte og det er like ille det. Mange gang hvis det er folk som er litt overvektig og sier f.eks får du ikke mat, så har jeg så lyst å kommentere tilbake....

ORIGINAL: hissigproppen

Jeg sørger for å si det selv jeg, så kommer jeg kommentatorer i forkjøpet... [&:]

Og når de sier "nei, du har vel ikke lagt på det"... Vel, hverken jeg eller de er blinde, så... [8|]

Vekt er så vanskelig tema.

Da eg var på byen for noen år siden , var det en (full) mannlig legestudent, som INSISTERTE på at jeg var gravid.

Så FLOTT å se gravide damer ute på byen, dere er så vakre!

Eg er ikkje gravid...

Jo men det er du!Jeg er nemlig LEGEstudent så det ser jeg på formen på magen din!

[8D][8D]

Faren min sa det til meg en gang.. "Nå begynner du å bli skikkelig drøy over ræva, frøken.."

Da hadde jeg lagt på meg litt følte jeg selv, men tenkte at det ikke var såå ille. Vel, jeg gikk på vekta, og hadde gått opp nesten 10 kg.
Jeg fikk opp øynene da, og la om kosthold og begynte å trene. Jeg er litt glad for at han sa det egentlig, for da kom jeg meg ut av den "sååå mye har jeg ikke gått opp"-fasen min. Selv om det var jævlig å høre det der og da.

ORIGINAL: Sha

ORIGINAL: LurveTufsa!!

jeg fikk høre her av ei: å er du gravid igjenn! nei jeg er bare tjukk[:'(][>:]

det var akurat det mamma sa til meg[:'(]

Dette spørsmålet fikk jeg av min mor idag og![>:]

Back
Topp