Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sha
har en mor som nettop var innom å var så hyggelig å fortallte meg at magen min var blitt så stor[:'(]
nei sier du det??? jeg har ike lagt merke til det jeg!! jeg går med store romslige klær fordi jeg føler meg så tynn å sexy[:-]
ORIGINAL: Regan
Jepp.
Har ei venninne som er flink med det der. Passer på at jeg får beskjed hvis jeg muligens ikke har sett det selv.
"Du ser så....klumpete ut!"
Åh.....takk.

ORIGINAL: hissigproppen
har en mor som nettop var innom å var så hyggelig å fortallte meg at magen min var blitt så stor[:'(]
nei sier du det??? jeg har ike lagt merke til det jeg!! jeg går med store romslige klær fordi jeg føler meg så tynn å sexy[:-]
Vi kan ha søplesekkfest sammen? [:D]
ORIGINAL: Lillezilje
Det er farmoren min flink til. Første hun sier når du ikke har sett henne på noen måneder - Åååå GUDDDDD så tjukk du har blitt
ORIGINAL: hissigproppen
Vi kan ha søplesekkfest sammen? [:D]
haha!! jaaa[:D]
leste søpleSPEKKfest først[:-][:D] er vel igrunn i samme duren det og[8D]
ORIGINAL: Bakmus
Vi har jo fått barn..
men er ganske frekt å si slikt likevel ja! Hadde blitt sur om noen sa noe sånt til meg