HVORFOR?

Sha

Forumet er livet
hvorfor i H*****E har folk en trang til å fortelle andre at de har lagt på seg???[:@]
tror de virkelig ikke at de vet det selv??????
ååååh! jeg er er så sinna[:'(]

Jepp.
Har ei venninne som er flink med det der. Passer på at jeg får beskjed hvis jeg muligens ikke har sett det selv.

"Du ser så....klumpete ut!"

Åh.....takk.

Jeg sørger for å si det selv jeg, så kommer jeg kommentatorer i forkjøpet... [&:]

Og når de sier "nei, du har vel ikke lagt på det"... Vel, hverken jeg eller de er blinde, så... [8|]

Vekt er så vanskelig tema.

Det er det FREKKESTE noen kan få seg til å si!!

DET lurer jeg også på.. Har ei tante som jeg SJELDEN besøker p.g.a det [&:][:@]

har en mor som nettop var innom å var så hyggelig å fortallte meg at magen min var blitt så stor[:'(]

nei sier du det??? jeg har ike lagt merke til det jeg!! jeg går med store romslige klær fordi jeg føler meg så tynn å sexy[:-]

ORIGINAL: Sha

har en mor som nettop var innom å var så hyggelig å fortallte meg at magen min var blitt så stor[:'(]

nei sier du det??? jeg har ike lagt merke til det jeg!! jeg går med store romslige klær fordi jeg føler meg så tynn å sexy[:-]

Vi kan ha søplesekkfest sammen? [:D]

ORIGINAL: Angelos

Kroppen er bare til låns, husk det! [;)]

ja.. men jeg har fått en dårlig leieavtale

Det er farmoren min flink til. Første hun sier når du ikke har sett henne på noen måneder - Åååå GUDDDDD så tjukk du har blitt

ORIGINAL: Regan

Jepp.
Har ei venninne som er flink med det der. Passer på at jeg får beskjed hvis jeg muligens ikke har sett det selv.

"Du ser så....klumpete ut!"

Åh.....takk.

ORIGINAL: hissigproppen

haha!! jaaa[:D]

leste søpleSPEKKfest først[:-][:D] er vel igrunn i samme duren det og[8D]

ORIGINAL: Lillezilje

Det er farmoren min flink til. Første hun sier når du ikke har sett henne på noen måneder - Åååå GUDDDDD så tjukk du har blitt

takk! har savna deg og[:-]
sånn er min mormor også!
hun tok tak i håndtaka mine og sa, du har akurat sånne som jeg har du[:-]

ORIGINAL: hissigproppen

haha!! jaaa[:D]

leste søpleSPEKKfest først[:-][:D] er vel igrunn i samme duren det og[8D]

Jeg har spøkelsesspekk... [>:]

Jeg VET jeg burde gjøre noe med det istedenfor å klage, men.... I morgen!

Vi skal flytte i leilighet der vi må gå opp 3 etasjer. Regner med det tar spekket [:D]

ORIGINAL: LurveTufsa!!

jeg fikk høre her av ei: å er du gravid igjenn! nei jeg er bare tjukk[:'(][>:]

det var akurat det mamma sa til meg[:'(]

ORIGINAL: Bakmus

Vi  har jo fått barn..

men er ganske frekt å si slikt likevel ja! Hadde blitt sur om noen sa noe sånt til meg

Ehm.... tror kanskje DU slipper å få den kommentaren frøken!

Søsteren min fekk den kommentaren slengt etter seg av en gammel tante: på tide å slanke seg?? Dette da noen uker etter hu hadde tatt haste ks med datteren sin..

Klarte ikke å dy meg: man burde kansje feie for sin egen dør, før man begyner på andre sine???

Jeg fikk høre det samme da mannen var 1/2 år i Afghanistan. La på meg MASSE ettersom jeg satt hjemme med potetgullposen i sofaen hver kveld og trøstespiste (har heldigvis gått ned igjen til normalen nå da). Men da fikk jeg høre: "Hva sier mannen til at du har blitt så tjukk og rund da??"....

Guri, det er så frekt! [:@]

Som om ikke folk er fullstendig klar over hvert eneste lille gram ekstra man legger på seg?????[:'(]

Hold kjeft om en ikke har noe positivt å si... Med mindre en får spørsmål da..[8|][8D]

Men jenter, HVORFOR BRYR VI OSS??!![8|][8D][:D]

Back
Topp