hvorfor???

Bruker123kar

Forumet er livet
er dere våkne nå..

eg går nattskift.. Rolig drift, så då blir det å henga her:P

ORIGINAL: Tjukkaaa

skolearbeid[:'(]

driver du research her på BV da[:D]?

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: Tjukkaaa

skolearbeid[:'(]

driver du research her på BV da[:D]?

Hahahah nei jeg har det vinduet åpent og sjekker regelmessig i håp om noe liv så jeg slipper skole[8D]
har vært såpass lite liv at jeg har fått gjort en hel haug![8D]

Får ikke sove, har en febersyk gutt å da klarer jeg ikke slappe av...første gang han har så høy feber som 39,5-40. Sjekker han hele tiden om han har det bra. Så har jeg i tillegg en hyper liten jente i magen (som ikke vil sove nå, men bare sparke å styre på), bekkensmerter osv.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Får ikke sove, har en febersyk gutt å da klarer jeg ikke slappe av...første gang han har så høy feber som 39,5-40. Sjekker han hele tiden om han har det bra. Så har jeg i tillegg en hyper liten jente i magen (som ikke vil sove nå, men bare sparke å styre på), bekkensmerter osv.

stakkar[:(]

ORIGINAL: lykkeligmamman

stakkar[:(]

Ja, jeg syns synd på sønnen min. Han har vært skikkelig dårlig, pleier ikke være syk han så jeg takler det ikke så bra. Blir jo så bekymret, men heldigvis sover han godt da[:)] Og flyttet sengen hans inn på mitt rom, så jeg merker hvis det skulle skje noe.

på jobb[:)]
God bedring til gutten din Mars09ogJanuar2011, kjedelig når de små skal være syke[&o]

ORIGINAL: ~Mirabell~

på jobb[:)]
God bedring til gutten din Mars09ogJanuar2011, kjedelig når de små skal være syke[&o]

Tusen takk[:)]

La meg 11, våknet 12 av helt grusomme magesmerter.. Gikk med de i 2 timer. De har roet seg litt nå, men ikke nok til at jeg kan slappe av og sove. Var så vondt at jeg spydde..

Og jeg som skulle sove GODT i natt fordi mannen skulle stå opp med Helene i morgen.. Typisk..

sitter her med masse kynnera. vonde er dei og.
går vel snart øve[:D]

ORIGINAL: lille bie

Spennande, du tror ikke det er mer enn kynnere eller?[:)] Men er nok best babyen holder seg i magen noen uker til ser jeg[:)]

ORIGINAL: MorStine

La meg 11, våknet 12 av helt grusomme magesmerter.. Gikk med de i 2 timer. De har roet seg litt nå, men ikke nok til at jeg kan slappe av og sove. Var så vondt at jeg spydde..

Og jeg som skulle sove GODT i natt fordi mannen skulle stå opp med Helene i morgen.. Typisk..

Offda! Hørtes ikke noe godt ut, vet du hva det er?

God bedring[:)]

ORIGINAL: lille bie

Spennande, du tror ikke det er mer enn kynnere eller?[:)] Men er nok best babyen holder seg i magen noen uker til ser jeg[:)]

har ikkje komt fleir[:D] må i allefall ver inne til tirsdag vist ikkje må eg på eit sjukehus 1 time vekke her ifra istaden for 10 min unna.
ting har vert i gang i 1 veka no men har stoppa opp kvar gang[:D] er vist moden og har litt opning[:@]

Får ikke sove og er deppa... :( en dårlig kombinasjon..

Offda! Hørtes ikke noe godt ut, vet du hva det er?

God bedring[:)]

Aner ikke, men lurer på om jeg skal prøve å sove litt igjen nå.. men nå er jeg så klart lys våken..typisk!!

Tusen takk![:)]

Jeg er våken fordi jeg blir jo vekket hver gang jeg får en rie!
Haha[8D]

ORIGINAL: *Hønemamma*

Jeg er våken fordi jeg blir jo vekket hver gang jeg får en rie!
Haha[8D]

kødde du?? konge!!! kor er du ifht termin??

stikker hjem nå, men sjekker tråden i morgen når eg står opp[:D]

hei morstine, lenge siden sist!! stakkar, kjedelig å væra sjuk!!
god bedring og klem til deg[:)]

Nattevakt[:'(]

Back
Topp